Kimley schreef:Ook een leuke match.
Ps soft lemon en nieuwe ps Sunshine blouse
[ [url=m/7ylBoW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel gaaf !

Gaat op mn verlanglijstje
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinaxUllie schreef:DiscoDipp schreef:Ik heb er zo spijt van dat ik de Matt Harnacke niet bestelt heb.. Als iemand een maat Cob dressuur weg doet dan hou ik mij aanbevolen!
Ik heb deze te koop, past helaas niet onder mijn zadel.
Farjen schreef:Is er iemand die de Evening haze heeft en een vergelijkingsfoto heeft met de andere groene dekjes?
Golden Olive heb ik zelf niet, maar ik heb al zoveel groen van PS, ES en Lemieux. Dus of het echt een meerwaarde is van mijn collectie...?
KB12 schreef:Farjen schreef:Is er iemand die de Evening haze heeft en een vergelijkingsfoto heeft met de andere groene dekjes?
Golden Olive heb ik zelf niet, maar ik heb al zoveel groen van PS, ES en Lemieux. Dus of het echt een meerwaarde is van mijn collectie...?
Ik kan vergelijken met een hoop groen. Zal straks of morgen even foto's maken
simonedkstr schreef:Ik kom even binnen vallen.
Ben ik de enige die het echt super jammer vind dat er helemaal geen monogram dekjes meer uitgebracht worden? Ik ben helaas wat te laat fan geworden van PS of Sweden.. Ook echt jammer dat PS niet net zoals Esstockholm doet, af en toe bepaalde dekjes weer opnieuw uitbrengen/terug laten komen. De dekjes van nu zijn ook prachtig, maar ik blijf het toch jammer vinden. Als ik eerder fan was geweest had ik 100% direct de monogram Ice Coffee gekocht.
SunnyHorse schreef:Dankzij dit topic én de kortingscode topic een totaal onnodige impuls aankoop gedaanop de valreep voor haar zwangerschapsverlof nog een rondje in bos opgehad. De equestrian Bronze gold. [ [url=m/5HNRGs.jpg]Afbeelding[/url] ]