Paard vandaag, na alle tegenslagen, op mogen halen uit de kliniek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YentlShots schreef:Hebben jullie gezien dat er nieuwe kleuren komen van Lemieux? Ik volg Elise Broche op instagram (zij staat model voor Lemieux en zag deze story vandaag!![]()
[ [url=m/n3uSOq.png]Afbeelding[/url] ]
karrij schreef:YentlShots schreef:Hebben jullie gezien dat er nieuwe kleuren komen van Lemieux? Ik volg Elise Broche op instagram (zij staat model voor Lemieux en zag deze story vandaag!![]()
[ [url=m/n3uSOq.png]Afbeelding[/url] ]
Wanneer worden ze officieel bekend gemaakt?
Kan er best nog een setje bij gebruiken, heb er nog maar 7
Pally schreef:Ik zoek een shirt voor bij de azure suede. Nou keek ik op de site van Hypostore. Verschillende shirts in de kleur azure, maar op de foto lijken alle kleuren wel anders![]()
[ [url=m/48Ba81.jpg]Afbeelding[/url] ]
sott schreef:Ik hoop voor:
- een bronze/copper kleur, zou heel mooi zijn in de Loire, zo als die cinnamon van Equito.
- Een donker groen, een beetje als de dark olivine van ES.
- Een mooi bruin zou idd leuk zijn!
- Een leuk bordeaux, iets lichter dan de burgundy en donkerder dan de chili, maar in suede en loire.
- Een poeder roze! Ik vind de blush toch te donker nog, en musk vind ik te lila.
Rianne1807 schreef:Leuk topic...ik meld me ook even.
2 jaar geleden het 1e lemieux dekje gekocht, de lavender, maar inmiddels wil ik geen andere meer.
Mn collectie is nog bescheiden hoor
Ik heb alleen de suede in de kleur, lavender, benneton blue, mint en Chili red.
Ben nu aan t wachten op de blackcurrant
De ellende is....ik heb een witte....dus alles staat gaaf.
[ [url=m/V50zpH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elise_K schreef:Geen idee of dit zo werkt, maar een AI tool denkt dat het deze kleuren gaat worden. Heel benieuwd of ze in de buurt zitten![]()
[ [url=m/r1cxcw.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0Rs2JK.png]Afbeelding[/url] ]