Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Dat klamme zou ik me niet druk om maken
Na het rijden hard duwen heeft geen nut. Áls er een probleem is dan is het nog te gevoelloos. Dat kun je best na een aantal uren nog eens doen.
Fortitude schreef:Ik heb 'm nu een weekje gehad, morgen gaat hij op de post. In eerste instantie was ik niet zo enthousiast (weinig steun, lastig met balans) maar ik kan wel zeggen dat ik echt om ben! Vooral omdat mijn paard echt gewoon heel fijn loopt met de Ghost.
En dan zo'n mooie Kifra eronder
blackstar schreef:Ik kom hier even binnen vallen omdat ik soort van met mijn handen in het haar zit en even niet weet hoe of wat.
Sinds april dit jaar heb ik een nieuwe pony (tinker) en ze is breed van zichzelf maar te dik. Haar schoft is niet normaal zoals bij elk ander paard maar echt gewoon vierkant. De wintec wide die ik voor haar heb gekocht in mei die past ze nu niet lekker meer. De 4XW past zelfs niet omdat het naast haar schoft niet netjes schuin naar beneden loopt maar gewoon recht (horizontaal) is.
Ik had bedacht een barefoot Cheyenne met de XXL pommel, maar ga twijfelen of dat wel XXL genoeg is voor haar![]()
Heeft iemand een ander idee/tip of wat dan ook voor mij. Want zou zo graag een zadel op de pony willen leggen en gaan rijden.
Relien schreef:Ik heb vandaag mijn ghost binnen gehad. Wel even wennen maar mijn pony liep super en ik had ineens niet meer het idee dat ik scheef zat.
Alleen na het rijden was hij toch naar achtet geschoven. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen. Ben vergeten een foto.na het rijden te maken. Maar hij was echt van de schoft af geleden zeg maar. [ [url=m/lxVUS8.jpg]Afbeelding[/url] ]
blackstar schreef:Ik kom hier even binnen vallen omdat ik soort van met mijn handen in het haar zit en even niet weet hoe of wat.
Sinds april dit jaar heb ik een nieuwe pony (tinker) en ze is breed van zichzelf maar te dik. Haar schoft is niet normaal zoals bij elk ander paard maar echt gewoon vierkant. De wintec wide die ik voor haar heb gekocht in mei die past ze nu niet lekker meer. De 4XW past zelfs niet omdat het naast haar schoft niet netjes schuin naar beneden loopt maar gewoon recht (horizontaal) is.
Ik had bedacht een barefoot Cheyenne met de XXL pommel, maar ga twijfelen of dat wel XXL genoeg is voor haar![]()
Heeft iemand een ander idee/tip of wat dan ook voor mij. Want zou zo graag een zadel op de pony willen leggen en gaan rijden.
Fabster schreef:Fortitude: dat heeft mijn paard ook altijd. En ook droog onder het zadel, behalve aan de achterkant. Samen met de witte haren maakte ik me daar wel druk om. Vandaag de osteo gehad en alles was picobello in orde. Beter dan ze ooit geweest was (ze staat al een paar jaar onder controle bij haar). Dus wat t ook is; het doet haar geen kwaad in ieder geval. Ik ben blij; hoef niet opnieuw op zadeljacht en mag mijn Ghost gewoon houden. Ik bennl ook fan van het zadel.
SecretLIN schreef:Madonnamagic schreef:Ik heb de barefoot cheyenne en overweeg een stapje beter te gaan, maar weet niet zo goed of de london nou zoveel beter IS dan de cheyenne?
Ik heb de drytex, dus ga dan naar leer, maar wat zijn de wezelijke verschillen qua zitcomfort?
Is er iemand die ze allebei heeft ervaren?
ii vind de london 10x beter dan de cheyenne ( reed hiervoor de cheyenne)
xyzutu2 schreef:Ik heb het even opgezocht, en de Trekker Fenders gaan bij mij tot 70 cm. Als je daar dan 15-20 cm beugel onder hangt dan zit je op 85-90 cm van onderkant beugel tot beugelriemhaak. Een beugelriemdraaier is ook nog een goede tip voor wat extra lengte (en handig hangende beugels).
Ik weet niet hoe het bij andere fenders zit, maar bij de Trekker fenders kun je de riem waar de beugel aan hangt er helemaal uit halen en dus ook vervangen door een langere of kortere riem, dus daar ben je in principe helemaal vrij als het om beugelriemlengte gaat.
Fabster schreef:Fortitude: dat heeft mijn paard ook altijd. En ook droog onder het zadel, behalve aan de achterkant. Samen met de witte haren maakte ik me daar wel druk om. Vandaag de osteo gehad en alles was picobello in orde. Beter dan ze ooit geweest was (ze staat al een paar jaar onder controle bij haar). Dus wat t ook is; het doet haar geen kwaad in ieder geval. Ik ben blij; hoef niet opnieuw op zadeljacht en mag mijn Ghost gewoon houden. Ik bennl ook fan van het zadel.