Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Rena100 schreef:Ja! Ik vind die ook heel mooi Misschien dat ik die zwarte nog wel bestel, lijkt wel wat op die van Eskadron met dat bruine randje.
Lottekuhh_x schreef:Rena100 schreef:Ja! Ik vind die ook heel mooi Misschien dat ik die zwarte nog wel bestel, lijkt wel wat op die van Eskadron met dat bruine randje.
Jaa precies. Alleen dan iets gunstiger geprijsd
Ik zag ze laatst op een afstandje in de winkel hangen, ben er toen niet heen gelopen omdat ze er vrij “duur” uitzagen en ik dus totaal niet had verwacht dat het HH was. Geen idee hoe ze in het echt aanvoelen, maar het zag er iig goed uit. Ze zijn alsnog zo’n 50 euro volgensmij. Voor HH aan de dure kant, maar ze zijn wel echt mooi dus heb het er dan wel voor over
@xJolijn. Idd, het wordt zo nog lastig voor mij haha. Helaas is mijn paard momenteel niet fit en weet ik niet of dit nog goed zal komen, dus ben van plan er eentje voor m’n pony aan te schaffen. Zij past full helaas niet. Nu heb je Eskadron ook wel in cob, maar is wel lastiger te krijgen vgm.
xLiez schreef:Ik kocht per ongeluk dit voor mijn pony. Hij heeft de kleur van het biesje (de koperen kleur). Heb net het oornetje en halster gepast en het staat hem zo knap!
[ [url=m/PLO3kq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michelle77 schreef:Ooh zo blij! Anky Nightblue icm Pheasant.
Dekjes heb ik uiteraard ook, maar niet op de foto.
[ [url=m/oMD2Wl.jpg]Afbeelding[/url] ]