cynthiar schreef:En welke deskundige heeft jou dat vertelt dan?
Iemand van de plaatselijke zadelpascervice.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uudje schreef:Ik weet er niet één waar niemand nare ervaringen mee heeftNou veel zadelpassers kunnen mij gestolen worden
Saddle World .com schreef:
Safiera schreef:Wat dat zadeltje van de vorige pagina betreft: zo ziet een BF op mijn pony er ook bijna uit. Even wennen aan het beeld 'veel zadel, weinig pony' maar als ze er beiden fijn mee rijden lijkt het me prima. Mag ik vragen hoe groot het pony'tje is? Als je aan Barefoot denkt heb je ook nog maat 0, dat zou waarschijnlijk voor je dochter + pony ook passen en is wellicht iets kleiner.
Mijn zusje (mt 38) en haar pony (1,35) rijden ook nog steeds met hun maat 0. Blijft het enige zadel dat op z'n plek blijft liggen, niet drukt en waar pony blij onder is. Tja, wat moet je dan?
Citaat:Ik zelf vind de Missoula Nut niet zo'n fijn zadel eigenlijk, vind het Arizona-model veel prettiger. Zit wat minder lomp, is ook wat compacter en heeft een diepere zit.
Maar er zijn wel mensen die gek zijn met hun Missoula Nut of Virginia Rose, hoewel je toch ook wel vaak ziet dat ze na een tijdje liever voor een ander model gaan omdat dat toch wat beter blijkt te werken.
Zoek schreef:Ik heb een Cherokee maat 1 en een Barrydale maat 1 ook maat 40 en nergens last van....verschild dat zo in maat met het oude en nieuwe model?