Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viphorse schreef:Ik hoorde volgens mij hier mensen schrijven dat er een nieuw model van de rambo uit zou gaan komen klopt dit ? Zoja weet iemand ook hoe die eruit gaat zien ?
nienke07 schreef:viphorse schreef:Ik hoorde volgens mij hier mensen schrijven dat er een nieuw model van de rambo uit zou gaan komen klopt dit ? Zoja weet iemand ook hoe die eruit gaat zien ?
Voor zover ik begrepen heb van Horseware Ireland blijft de multi hetzelfde. Van de competition komen twee nieuwe modellen uit. De 'deLuxe' (onderlegde neus- en frontriem en contrasterend stiksel) en de 'diamante' (met blingbling in de frontriem)
nienke07 schreef:viphorse schreef:Ik hoorde volgens mij hier mensen schrijven dat er een nieuw model van de rambo uit zou gaan komen klopt dit ? Zoja weet iemand ook hoe die eruit gaat zien ?
Voor zover ik begrepen heb van Horseware Ireland blijft de multi hetzelfde. Van de competition komen twee nieuwe modellen uit. De 'deLuxe' (onderlegde neus- en frontriem en contrasterend stiksel) en de 'diamante' (met blingbling in de frontriem)
nienke07 schreef:Voor zover ik begrepen heb van Horseware Ireland blijft de multi hetzelfde. Van de competition komen twee nieuwe modellen uit. De 'deLuxe' (onderlegde neus- en frontriem en contrasterend stiksel) en de 'diamante' (met blingbling in de frontriem)