Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianne1807 schreef:Vandaag de presteq binnen gekregen en gepast.
Echt een mooi hoofdstel om te zien en t leer voelt heel zacht.
De maat was goed, alleen de pasvorm niet.
Even bedenken hoe ik t t beste kan omschrijven.....
De uiteinden van het kopstuk, voor ie overloopt in het bakstuk zat zo schuin dat het maar een paar cm van het oog van mijn paard zat
Echt heel apart.
Helaas voor mij rede genoeg om m terug te sturen, echt balen
Ik ben er nog niet uit welk hoofdstel het dan wel word, er is zoveel keus
xSCWx schreef:Waarschijnlijk, als ik denk dat het is wat je bedoelt, kan je dat oplossen door een maat grotere frontriem er op te doen. De frontriem van presteq valt echt klein
pluisje88 schreef:Rianne1807 schreef:Vandaag de presteq binnen gekregen en gepast.
Echt een mooi hoofdstel om te zien en t leer voelt heel zacht.
De maat was goed, alleen de pasvorm niet.
Even bedenken hoe ik t t beste kan omschrijven.....
De uiteinden van het kopstuk, voor ie overloopt in het bakstuk zat zo schuin dat het maar een paar cm van het oog van mijn paard zat
Echt heel apart.
Helaas voor mij rede genoeg om m terug te sturen, echt balen
Ik ben er nog niet uit welk hoofdstel het dan wel word, er is zoveel keus
Dat is bij de meeste paarden zo. Daarom zijn er in dit topic weinig mensen die er echt enthousiast van worden. De mensen die er wel heel blij mee zijn hebben waarschijnlijk de mazzel dat ze een paard hebben met een perfect hoofd voor dit hoofdstel.
Spenk schreef:Je mag er zo alsnog niet mee startendat het gedoogd wordt omdat de jury het waarschijnlijk niet eens opvalt of niet weet wat wel en niet mag is een ander verhaal.
_Zsazsa_ schreef:Spenk schreef:Je mag er zo alsnog niet mee startendat het gedoogd wordt omdat de jury het waarschijnlijk niet eens opvalt of niet weet wat wel en niet mag is een ander verhaal.
Ik heb dit met de knhs besproken. Dit hoofdstel wordt (zonder keelriem) dit jaar meegenomen in de vergaderingen voor goedkeuring. Ze gaven aan dat er veel vragen zijn geweest over dit hoofdstel.
Ik kreeg te horen als ik er een keelriem aandeed, het aan de eisen voldeed.
_Zsazsa_ schreef:Spenk schreef:Je mag er zo alsnog niet mee startendat het gedoogd wordt omdat de jury het waarschijnlijk niet eens opvalt of niet weet wat wel en niet mag is een ander verhaal.
Ik heb dit met de knhs besproken. Dit hoofdstel wordt (zonder keelriem) dit jaar meegenomen in de vergaderingen voor goedkeuring. Ze gaven aan dat er veel vragen zijn geweest over dit hoofdstel.
Ik kreeg te horen als ik er een keelriem aandeed, het aan de eisen voldeed.
_Zsazsa_ schreef:Ik heb de Lingus en daar een keelriem aangemaakt zodat ik er mee mag starten. Voor mijn super gevoelige draak echt de oplossing. Nummer 2 is inmiddels onderweg voor mijn andere paard.
Keelriem zit nu onder het kopstuk zodat je het niet ziet.
[ [url=m/efpkYj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haf_Woezel schreef:2 vragen:
1) door de keelriem zo te doen (wat ik wel snap omdat je wilt starten) verlies je zo niet het anatomische? in de zin van dat je een drukpunt creeërt door die eronder te doen)
2) eigenlijk is een neusriem hier maar voor de show toch? aangezien die niet echt rond de neus gaat maar enkel het bovendeel erop ligt? of zie ik dat verkeerd?
zijn echt informatieve vragen, geen kritiek laat dat duidelijk zijn![]()