Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madonnamagic schreef:Ik heb de barefoot cheyenne en overweeg een stapje beter te gaan, maar weet niet zo goed of de london nou zoveel beter IS dan de cheyenne?
Ik heb de drytex, dus ga dan naar leer, maar wat zijn de wezelijke verschillen qua zitcomfort?
Is er iemand die ze allebei heeft ervaren?
Madonnamagic schreef:Ik heb de barefoot cheyenne en overweeg een stapje beter te gaan, maar weet niet zo goed of de london nou zoveel beter IS dan de cheyenne?
Ik heb de drytex, dus ga dan naar leer, maar wat zijn de wezelijke verschillen qua zitcomfort?
pmarena schreef:Dat ligt er maar net aan, ik vind zadels met kniewrongen echt 3x niks dus als ik vanaf een Cheyenne op zou willen waarderen zou 1 stapje omhoog een JustAdjust of de lederen Cheyenne zijn
Voor mij persoonlijk is de JustAdjust dan het leukst vanwege dat die veel meer steun geeft met de dijwrongen en alles heel aanpasbaar is.
De lederen Cheyenne is sinds kort van heel fijn nieuw zachter Softleder en die is ook wel erg luxueus vergeleken met de DryTex Cheyenne
droomy schreef:Mag ik even binnen komen vallen met een vraag?
Ik heb eindelijk mijn nieuwe (zwarte) Barefoot Arizona binnen, alleen... mijn vriend (1m95, tegenwoordig hoofdgebruiker van het zadel) past met geen mogelijkheid de normale fenders van Barefoot
Tot nu toe heb ik gevonden dat de fenders van Pools "mogelijks" kunnen passen (dankjewel Kitty) of de heeeel erg dure van Deuber & Partner.
Heeft iemand nog ideeën toevallig?
xyzutu2 schreef:droomy schreef:Mag ik even binnen komen vallen met een vraag?
Ik heb eindelijk mijn nieuwe (zwarte) Barefoot Arizona binnen, alleen... mijn vriend (1m95, tegenwoordig hoofdgebruiker van het zadel) past met geen mogelijkheid de normale fenders van Barefoot
Tot nu toe heb ik gevonden dat de fenders van Pools "mogelijks" kunnen passen (dankjewel Kitty) of de heeeel erg dure van Deuber & Partner.
Heeft iemand nog ideeën toevallig?
Tot hoe lang moeten ze zijn (minus de hoogte van je beugels gerekend)? Ik heb namelijk Trekker fenders liggen waar je ook nog kniewrongetjes in kunt doen (kun je er ook uithalen). Ze kunnen vrij lang, maar ik weet niet of dat lang genoeg is voor jullie..
Marcella schreef:https://myalbum.com/photo/6JtVzPH90bmi/med.jpg
KNHS L2 dressuur datum staat op de foto. Nooit commentaar gehad trouwens en het is ook nooit opgevallen. En nagevraagd bij KNHS.