Op de site staat een contactformulier wat je in moet vullen dacht ik. Dan krijg je snel reactie.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
my_precious schreef:dankjewel allemaal.. maartje de close contact is het allernieuwste model, kan best zijn dat die nog niet op de site staat.
kosten voor aanmeten worden ook niet berekend, ook niet tijdens het afleveren van het zadel.
het is echt een super super super service bij arno.
my_precious schreef:als er iemand nog op zoek is naar een arno brandt zadel.
ik heb helaas afgelopen week mijn paard laten inslapen.
half jaar op mijn zadel gewacht en dus niet gebruikt.
het zadel zit erg lekker en er zit een gel zitting in extra diepe zit en extra diepe wrong.
vraag geen hoofdprijs.
Maartje_M schreef:Dank je Lisa91! Bevalt hij goed?
My_precious worden de kosten ook niet berekend als je uiteindelijk geen zadel koopt? Kan me voorstellen dat hij wel iets wil voor de tijd die hij erin steekt..
Wendy ik ben er inmiddels achter dat er over iedereen positieve en negatieve ervaringen de ronde gaan, dus het is maar net wat je zelf ervaart denk ik (maar je hebt al pb van me)
my_precious schreef:als er iemand nog op zoek is naar een arno brandt zadel.
het zadel zit erg lekker en er zit een gel zitting in extra diepe zit en extra diepe wrong.
vraag geen hoofdprijs.
Babootje schreef:my_precious schreef:als er iemand nog op zoek is naar een arno brandt zadel.
vraag geen hoofdprijs.
Jeetje, wat vreselijk. Watskebeurt? Uitgaande van je profiel heb je ook geen (paarden)geluk zeg!