Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
saskiaojan schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb een cob maat voor mijn D pony, die past precies, had dus ook wel een full kunnen hebben.
@missanita, wat voor frontriem heb jij erbij?
Pippaa schreef:Mooie foto's
Ik heb maat full voor mijn tinker met groot hoofd. Hij past mooi, alleen de neusriem krijg ik met geen mogelijkheid voor het bit langs. Gelukkig rijd ik bitloos, maar zelfs voor bitloos heb ik een gaatje in de neusriem bij moeten prikken om hem goed te laten passen. Dus officieel was xFull beter geweest.
Gass schreef:Pippaa schreef:Mooie foto's
Ik heb maat full voor mijn tinker met groot hoofd. Hij past mooi, alleen de neusriem krijg ik met geen mogelijkheid voor het bit langs. Gelukkig rijd ik bitloos, maar zelfs voor bitloos heb ik een gaatje in de neusriem bij moeten prikken om hem goed te laten passen. Dus officieel was xFull beter geweest.
Ik vrees dat ik dat probleem heb met de Xfull![]()
Heb het nog niet geprobeerd, maar ik vrees dat het niet gaat lukken met bit om het riempje voorlangs te krijgen.
saskiaojan schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb een cob maat voor mijn D pony, die past precies, had dus ook wel een full kunnen hebben.
@missanita, wat voor frontriem heb jij erbij?
tanjaatjuhh schreef:Ik ga nou toch echt 1 bestellen , jullie hebben allemaal zulke goede ervaringen daar wil ik ook 1 van zijn
Mijn merrie heeft een horse en passion hoofdstel nu maat full , kin neus sper en kaakriem allemaal op het strakste , cob had haar waarschijnlijk ook gepast.
Welke maat van rambo zal ze moeten hebben , is er ook een afbeelding van van de maten van Rambo?
Alvast bedankt.