Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
simonedkstr schreef:Ik kom even binnen vallen.
Ben ik de enige die het echt super jammer vind dat er helemaal geen monogram dekjes meer uitgebracht worden? Ik ben helaas wat te laat fan geworden van PS of Sweden.. Ook echt jammer dat PS niet net zoals Esstockholm doet, af en toe bepaalde dekjes weer opnieuw uitbrengen/terug laten komen. De dekjes van nu zijn ook prachtig, maar ik blijf het toch jammer vinden. Als ik eerder fan was geweest had ik 100% direct de monogram Ice Coffee gekocht.
simonedkstr schreef:Ik kom even binnen vallen.
Ben ik de enige die het echt super jammer vind dat er helemaal geen monogram dekjes meer uitgebracht worden? Ik ben helaas wat te laat fan geworden van PS of Sweden.. Ook echt jammer dat PS niet net zoals Esstockholm doet, af en toe bepaalde dekjes weer opnieuw uitbrengen/terug laten komen. De dekjes van nu zijn ook prachtig, maar ik blijf het toch jammer vinden. Als ik eerder fan was geweest had ik 100% direct de monogram Ice Coffee gekocht.
anoukwendy schreef:Mijouxx schreef:Weet iemand of de Dark Mauve van PS overeenkomt met de Blush ? Of wijkt deze teveel af ?
Die vraag is meerdere keren gesteld en meerdere keren antwoord op gegevenzijn exakt hetzelfde
anoukwendy schreef:simonedkstr schreef:Ik kom even binnen vallen.
Dat vind bijna iedereenze gaan echt de verkeerde kant op helaas
Mijouxx schreef:anoukwendy schreef:
Die vraag is meerdere keren gesteld en meerdere keren antwoord op gegevenzijn exakt hetzelfde
Ik heb nou eenmaal niet alle 200 pagina’s doorgelezen
Maar bedankt voor je antwoord Dat is even wat ik wilde weten.
Xritt schreef:Ik zag laatst op wedstrijd bij de pony’s een meisje met dit dekje rijden. Ik ben verliefd!!!
Heeft iemand dit dekje te koop in maat cob of springen eventueel (als die bestaat)
Ik wil hem ook als wedstrijdset gebruiken
[ [url=m/8IRNAJ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W5DrjR.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben internet al aan het afspeuren voor dit dekje
Ik zie net dat de foto’s het niet doen. Het gaat om de PINK RUFFLE
KB12 schreef:Weet iemand waarom er geen foto's toegevoegd kunnen worden? Ik probeer foto's van de evening haze te plaatsen maar het lukt niet meer. Ik upload ze en dan komen ze als blauw vakje tussen de rest te staan. Ik kan ze vervolgens ook niet aanklikken om in het bericht te plaatsen.
Coalizione schreef:Ik ben op zoek naar een bijpassend shirtje/truitje zonder print in de kleur van Emerald van ES of een kleur die er op lijkt. Ik merk dat ik het dekje bijna nooit pak omdat ik niks erbij heb wat matcht, als iemand iets weet hoor ik het graag
Autumnn schreef:Coalizione schreef:Ik ben op zoek naar een bijpassend shirtje/truitje zonder print in de kleur van Emerald van ES of een kleur die er op lijkt. Ik merk dat ik het dekje bijna nooit pak omdat ik niks erbij heb wat matcht, als iemand iets weet hoor ik het graag
Exact dezelfde kleur: https://www.divoza.com/nl/ruiter/paardr ... ningsshirt
(En dan de petrol kleur)
[ [url=m/s26xeZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Xritt schreef:Ik zag laatst op wedstrijd bij de pony’s een meisje met dit dekje rijden. Ik ben verliefd!!!
Heeft iemand dit dekje te koop in maat cob of springen eventueel (als die bestaat)
Ik wil hem ook als wedstrijdset gebruiken
[ [url=m/8IRNAJ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W5DrjR.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben internet al aan het afspeuren voor dit dekje
Ik zie net dat de foto’s het niet doen. Het gaat om de PINK RUFFLE
Deze staan vaak genoeg op marktplaats. In springen zijn ze niet uitgebracht volgens mij
Coalizione schreef:Ik ben op zoek naar een bijpassend shirtje/truitje zonder print in de kleur van Emerald van ES of een kleur die er op lijkt. Ik merk dat ik het dekje bijna nooit pak omdat ik niks erbij heb wat matcht, als iemand iets weet hoor ik het graag