Of iemand die hem verkoopt ?

Equestrian Stockholm Faded Fuchsia
Ik denk dat die heel gaaf staat op men zwarte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nymeria schreef:Weer een hele hoop mooie dekjes bijgelezen! Was jullie een beetje kwijt, topic per ongeluk ontstipt.
Heeft iemand voor mij een detailfoto van de randen van de PS Coffee? Die staat hier nu bovenaan op de wishlist. Heb helaas m'n ES Forest Green moeten verkopen, was maat cob en pastte niet meer netjes onder m'n nieuwe zadel..
Hier nog wel even de Golden Brass in actie:
[ [url=m/0MQutW.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Rosanna schreef:Iemand die weet waar deze nog te koop is in full dres ?
Of iemand die hem verkoopt ?![]()
_MelisS schreef:[ [url=m/kwrWaP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft een klein tintje verschil maar ik vind hem echt goed bij elkaar passen!Dus ik ben blij!
Nu alleen nog bijpassende stenen voor mn frontriemn haha!
Baal als een stekker.. Had een behoorlijk groot pakket bij kramer besteld. Zouden dinsdag aan mn deur komen. Net 5 minuten dat ik er niet was zijn ze langs geweest. Stond er op het briefje dat ze nog een keer zouden komen. Nooit meer geweest.
Daarna pakket uit de T&T en na 2 dagen stond hij opeens als retour gemaild naar kramer...
Snap er geen zak vanDus kramer maar gemaild.. Benieuwd wat er nu gebeurd
Devic schreef:_Rosanna schreef:Iemand die weet waar deze nog te koop is in full dres ?
Of iemand die hem verkoopt ?![]()
Hier nog verkrijgbaar in full dressuur
https://shop.sfdressage.be/product/es-d ... hsia-full/
miriammiddel schreef:_MelisS schreef:[ [url=m/kwrWaP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft een klein tintje verschil maar ik vind hem echt goed bij elkaar passen!Dus ik ben blij!
Nu alleen nog bijpassende stenen voor mn frontriemn haha!
Baal als een stekker.. Had een behoorlijk groot pakket bij kramer besteld. Zouden dinsdag aan mn deur komen. Net 5 minuten dat ik er niet was zijn ze langs geweest. Stond er op het briefje dat ze nog een keer zouden komen. Nooit meer geweest.
Daarna pakket uit de T&T en na 2 dagen stond hij opeens als retour gemaild naar kramer...
Snap er geen zak vanDus kramer maar gemaild.. Benieuwd wat er nu gebeurd
Heb je een link naar het shirtje?
_Lorette_ schreef:Ik heb 'm en snap niet waarom ze het shirt zo donker hebben gemaakt. Het is wel dezelfde kleurtoon, dus ik vind hem er ook niet lelijk bij, maar binnen een merk verwacht ik een perfecte match. Bij PS en ES valt me dat vaker tegen. Beenbeschermers zijn soms behoorlijk anders van kleur.
_MelisS schreef:
Sterrenpony schreef:_MelisS schreef:
Heb je een link naar het shirtje?
Urbiezira schreef:Die heb ik ook, MelisS! Vergeet 'm steeds te posten.![]()
Ik heb voor de zomer ook nog een t-shirt en zelfs een tanktop in dezelfde kleur erbij, ook van de Decathlon. Die van het linkje is namelijk best wel warm, dus als de zon er flink op schijnt en het boven de 10 graden is heb ik het te warm.
Hier even te paard twee snelle foto's!
[ [url=m/N1RUsi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O28SKg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbiezira schreef:Die heb ik ook, MelisS! Vergeet 'm steeds te posten.![]()
Ik heb voor de zomer ook nog een t-shirt en zelfs een tanktop in dezelfde kleur erbij, ook van de Decathlon. Die van het linkje is namelijk best wel warm, dus als de zon er flink op schijnt en het boven de 10 graden is heb ik het te warm.
Sterrenpony schreef:Urbiezira schreef:Die heb ik ook, MelisS! Vergeet 'm steeds te posten.![]()
Is dat deze toevallig het t-shirt?
https://www.decathlon.nl/p/joggingshirt ... 51&c=BLAUW
_Lorette_ schreef:Ik heb 'm en snap niet waarom ze het shirt zo donker hebben gemaakt. Het is wel dezelfde kleurtoon, dus ik vind hem er ook niet lelijk bij, maar binnen een merk verwacht ik een perfecte match. Bij PS en ES valt me dat vaker tegen. Beenbeschermers zijn soms behoorlijk anders van kleur.