De Sea ziet er ook wel mooi uit voor een donkere. Eerst maar eens de boel uit het plastic

Jammer dat Kramer niet buiten BE verstuurt.. Jullie rijden zelf naar de winkel?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nymeria schreef:Weer een hele hoop mooie dekjes bijgelezen! Was jullie een beetje kwijt, topic per ongeluk ontstipt.
Heeft iemand voor mij een detailfoto van de randen van de PS Coffee? Die staat hier nu bovenaan op de wishlist. Heb helaas m'n ES Forest Green moeten verkopen, was maat cob en pastte niet meer netjes onder m'n nieuwe zadel..
Hier nog wel even de Golden Brass in actie:
[ [url=m/0MQutW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sellyxx schreef:Nymeria schreef:Weer een hele hoop mooie dekjes bijgelezen! Was jullie een beetje kwijt, topic per ongeluk ontstipt.
Heeft iemand voor mij een detailfoto van de randen van de PS Coffee? Die staat hier nu bovenaan op de wishlist. Heb helaas m'n ES Forest Green moeten verkopen, was maat cob en pastte niet meer netjes onder m'n nieuwe zadel..
Ik kan echt heel lang naar deze foto kijken, wat een prachtige combinatieheb de Golden Brass niet eerder zo mooi gecombineerd gezien denk ik, het zwarte randje met jouw kleding en de bandages, en zelfs het witte randje wat terugkomt in bijv. het hoofdstel en weer mooi afsteekt t.o.v de rest. heel mooi!!
Nymeria schreef:Weer een hele hoop mooie dekjes bijgelezen! Was jullie een beetje kwijt, topic per ongeluk ontstipt.
Hartje schreef:Wat is jullie mening over de champagne baselayer tov de kleur van het dekje? Vanmorgen bij daglicht bij elkaar gehouden. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo mooi passen.
Iemand al een foto met shirt en dekje te paard?