vlnr vbno Joules Weatherbeetha deken, Eurostar dekje, BR deken, Eurostar Frieslanddekje, BR event navy met navy cap van HH, Eurostar multistripe navy-blue met scapa navy beenbeschermers Niet op de foto: Scapa lichtblauw zweetdeken, halster+touw, dresuurdek en bandages
Kom ik aan met mijn drie setjes... Dit is wel mijn favoriete:
upendo
Geplaatst: 30-03-10 19:49
Links m'n ES cross In ebony-sesame, rechts mijn ES peacock met BR bescherming. En er komt nog een ES brandy-Ebony aan en mijn navy ES broek die bij mijn peacock past!
En verder: witte br event, zwarte bandages, 3 hoofdstellen, WW frontriem 1 rij 8mm zilver/zilver, dressuur zadel, waterdichte winterdeken en verder weet ik het al niet meer
lovey_ou
Geplaatst: 05-04-10 11:50
Drunksheep
Geplaatst: 05-04-10 14:51
Alles is donkerbruin met koperkleurige accenten!
Zadel; Rossner Amerika Singel; Rossner Hoofstel; HB Turijn rondgenaaid Bit; Imperial Riding bustrens Cap; Knightsbridge Reithelm Comfort Rijlaarzen; Mondoni Field Jasje; Red Horse Concours Handschoentjes; BR Dekje; QHP Puff Pad [met het logo van http://www.moravita.com/] Rijbroek; Harry's Horse Xtrafit Deluxe Rijblouse; Rider Pro [lichtblauw met bruine krijtstreep] Plastron; Trevira Plastronspeld; Harry's Horse Crystal 'Moon' Zweep; Fleck Feldman [op de foto], Snowbee met Swarovski-steentjes [tegenwoordig] Sporen; Onbekend Beugels; Harry's Horse Gold Plated