haha, ik moet wel zeggen dat dit zadel volgens mij al meer dan 10jaar oud is en al wat geleden heeft, ik heb hem tweedehands gekocht met al wat scheuren en gaten in het leer, en volgens mij had de vorige eigenaar hem ook niet nieuw gekocht. Geen idee dus hou oud hij is, maar ik vind alleszinds nergens op internet het model en typpe.
  haha, ik moet wel zeggen dat dit zadel volgens mij al meer dan 10jaar oud is en al wat geleden heeft, ik heb hem tweedehands gekocht met al wat scheuren en gaten in het leer, en volgens mij had de vorige eigenaar hem ook niet nieuw gekocht. Geen idee dus hou oud hij is, maar ik vind alleszinds nergens op internet het model en typpe.Ik zal al wat verklappen: de boom is uit metaal(ijzer whatever) en is wel al beetje roestig, en er zitten ook spijkers in, wel veel netter dan in het zadelmarktzadel.En die zaten er nog erg stevig in, heb serieus wat mogen scheuren/snijden/trekken. Ook zaten de spijkers netjes op een rij enzo, niet zo als bij het zadelmarktzadel zomaar ergens bijéén gespijkerd.
ja, ik vind het een heel groot verschil.
En nu moeten jullie weer wachten tot vanavond

Ben aan het verven in mijn nieuwe huis, en fotos uploaden duurt hier heel lang(trage verbinding enzo) dus nog even geduld..

Geplaatst: 20-02-08 16:48
               Geplaatst: 20-02-08 16:48				         
 , LOL.
 , LOL. . Heb hier nog niet eerder een bericht geplaatst, maar wel meegelezen.
 . Heb hier nog niet eerder een bericht geplaatst, maar wel meegelezen.                                                          spijt me erg maar het zal echt voor morgen zijn..
 spijt me erg maar het zal echt voor morgen zijn..                                                         

doe mij maar een kwaliteitszadel.
 doe mij maar een kwaliteitszadel.