_Nicky schreef:Doet iemand toevallig nog een PS Chocolate weg? Wilde hem bestellen maar opeens overal uitverkocht![]()
Of mag ik gebruik maken van jouw zoekkunsten Iris?
Dressuur of springen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenara schreef:Ik heb een vraag over de oornetjes!
Heeft iemand hier oornetjes van PS of ES? Zijn die wat geluiddempend of helemaal niet?
Mijn paard vind alle geluiden in de binnenpiste nogal eng en nu kreeg ik ergens de suggestie om dus met een geluiddempend oornetje te rijden binnen om haar te helpen iets kalmer te blijven.
Dwaze symptoomoplossing, I know, maar als ze dan terug wat tot rust kan komen, wil ik het wel eens proberen.
Jenara schreef:Ik heb een vraag over de oornetjes!
Heeft iemand hier oornetjes van PS of ES? Zijn die wat geluiddempend of helemaal niet?
Mijn paard vind alle geluiden in de binnenpiste nogal eng en nu kreeg ik ergens de suggestie om dus met een geluiddempend oornetje te rijden binnen om haar te helpen iets kalmer te blijven.
Dwaze symptoomoplossing, I know, maar als ze dan terug wat tot rust kan komen, wil ik het wel eens proberen.
Hartje schreef:Jenara schreef:Ik heb een vraag over de oornetjes!
Nee ik vind de gewone oornetjes niet geluiddempend. Maar er is wel een fijne soundless (of hoe ze het ook noemen) variant.
Iriscope schreef:Ja je hebt van die oortjes met geluidsdempend materiaal, dat zou ik geloof ik eerder doen dan losse watten erin proppen!
Ik moet op mn handen zitten want ik wil shoppen. Ik wil de PS Emerald als ik hem in sale kan vinden. De Equito Amarello. En , en, en . STOP ME.
Heb gezocht voor de PS of Sweden Chocolate waar iemand hierboven om vroeg, kan hem niet in Dressuur vinden zoverSorry!
Karin_deB schreef:Iriscope schreef:Ja je hebt van die oortjes met geluidsdempend materiaal, dat zou ik geloof ik eerder doen dan losse watten erin proppen!
Ik moet op mn handen zitten want ik wil shoppen. Ik wil de PS Emerald als ik hem in sale kan vinden. De Equito Amarello. En , en, en . STOP ME.
Heb gezocht voor de PS of Sweden Chocolate waar iemand hierboven om vroeg, kan hem niet in Dressuur vinden zoverSorry!
Ik heb de Emerald via Horseboutique met 15% korting (met dank aan Utopia/Natasja)
Heb alleen te lang getwijfeld met het bijpassende vest met korting bestellen (andere site) en nu is hij uitverkocht
Iriscope schreef:Ja je hebt van die oortjes met geluidsdempend materiaal, dat zou ik geloof ik eerder doen dan losse watten erin proppen!