PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:57

_Nicky schreef:
Doet iemand toevallig nog een PS Chocolate weg? Wilde hem bestellen maar opeens overal uitverkocht |(

Of mag ik gebruik maken van jouw zoekkunsten Iris? :P

Dressuur of springen?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:06

Sunniva schreef:
Iemand die de winter lake bij het steel blue dekje heeft? Vallen de Ps of sweden shirt redelijk normaal kwa maat?
[ [url=m/ay7Mio.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik volgende week. Shirtje is nog niet binnen :(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:07

Nessie schreef:
Hier doe ik ze gewoon in de wasmachine en blijven ze mooi :j Daarnaast heb ik ook geen dekjes met zwarte vegen.

De goedkope dekjes worden altijd zo lelijk in de wasmachine na vaker wassen.. Misschien kunnen deze er beter tegen :)

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:11

SteffiiY schreef:
Sunniva schreef:
Iemand die de winter lake bij het steel blue dekje heeft? Vallen de Ps of sweden shirt redelijk normaal kwa maat?
[ [url=m/ay7Mio.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik volgende week. Shirtje is nog niet binnen :(

Oke! Ben benieuwd of het een mooie match is!

Jooliieen

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:19

Is de ES purple gold spring full nog ergens te koop? Kan hem nergens vinden? Of doet iemand hem in dit topic toevallig weg? :) PB mag altijd! :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:28

Ik heb toch per ongeluk het Steel Blue dekje gekocht.. :D Nu mag ik echt de komende tijd niets meer kopen.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:34

Texas02 schreef:
Ik heb toch per ongeluk het Steel Blue dekje gekocht.. :D Nu mag ik echt de komende tijd niets meer kopen.. :+

Waar? Full dr?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:36

Sammiex2000 schreef:
Texas02 schreef:

Waar? Full dr?

Nee, Full Jump. Op marktplaats maar wel helemaal nieuw *\o/*

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:42

Ik heb een vraag over de oornetjes!
Heeft iemand hier oornetjes van PS of ES? Zijn die wat geluiddempend of helemaal niet?
Mijn paard vind alle geluiden in de binnenpiste nogal eng en nu kreeg ik ergens de suggestie om dus met een geluiddempend oornetje te rijden binnen om haar te helpen iets kalmer te blijven.
Dwaze symptoomoplossing, I know, maar als ze dan terug wat tot rust kan komen, wil ik het wel eens proberen.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:51

Ik heb per ongeluk nog een PS Brooklyn besteld :P Het is een heerlijke broek en met de sale korting van horseboutique plus nog eens de staysafe korting vond ik dat ik er maar gebruik van moest maken.

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:53

Jenara schreef:
Heeft iemand hier oornetjes van PS of ES? Zijn die wat geluiddempend of helemaal niet?
Mijn paard vind alle geluiden in de binnenpiste nogal eng en nu kreeg ik ergens de suggestie om dus met een geluiddempend oornetje te rijden binnen om haar te helpen iets kalmer te blijven.
Dwaze symptoomoplossing, I know, maar als ze dan terug wat tot rust kan komen, wil ik het wel eens proberen.

Ik heb dit weleens geprobeerd bij mijn Ferarri paard haha, vond dit heel fijn! Maar eigenlijk gebruik ik het niet vaak.

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 23:04

Iemand nog leuke tips voor boven kleding shirt/vest bij de faded fuchsia?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 23:34

MissJG schreef:
Iemand nog leuke tips voor boven kleding shirt/vest bij de faded fuchsia?

Anky fuchsia van deze winter?

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:12

Jenara schreef:

Nee ik vind de gewone oornetjes niet geluiddempend. Maar er is wel een fijne soundless (of hoe ze het ook noemen) variant.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:32

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:41

Hartje schreef:
Jenara schreef:

Nee ik vind de gewone oornetjes niet geluiddempend. Maar er is wel een fijne soundless (of hoe ze het ook noemen) variant.

Je hebt wel een geluiddempende vulling van QHP? Ik heb hier verder zelf geen ervaring mee.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:47

Kentucky heeft ook geluiddempende oortjes

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:49

Ik heb van lemieux geluiddempende oornetjes. Volgend mij zelfs nog 1 met kaartje eraan :') paardlief heeft te grote oren :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-20 07:32

Kan je niet gewoon een prop watten in die oren stoppen met een gewoon oortje eroverheen? _O-
Moet trouwens wel zeggen dat ik dat vaker heb gezien

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:09

Ja je hebt van die oortjes met geluidsdempend materiaal, dat zou ik geloof ik eerder doen dan losse watten erin proppen!

Ik moet op mn handen zitten want ik wil shoppen. Ik wil de PS Emerald als ik hem in sale kan vinden. De Equito Amarello. En , en, en . STOP ME.

Heb gezocht voor de PS of Sweden Chocolate waar iemand hierboven om vroeg, kan hem niet in Dressuur vinden zover ;( Sorry!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:12

Iriscope schreef:
Ja je hebt van die oortjes met geluidsdempend materiaal, dat zou ik geloof ik eerder doen dan losse watten erin proppen!

Ik moet op mn handen zitten want ik wil shoppen. Ik wil de PS Emerald als ik hem in sale kan vinden. De Equito Amarello. En , en, en . STOP ME.

Heb gezocht voor de PS of Sweden Chocolate waar iemand hierboven om vroeg, kan hem niet in Dressuur vinden zover ;( Sorry!

Ik heb de Emerald via Horseboutique met 15% korting (met dank aan Utopia/Natasja)

Heb alleen te lang getwijfeld met het bijpassende vest met korting bestellen (andere site) en nu is hij uitverkocht ;(

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:14

Ik had gister de broek besteld bij horseboutique maar ik kreeg vanmorgen een annulering. Heb er hier eerder iets over gelezen. Broek staat nog wel gewoon op de website dus heb ze gemaild. Ben benieuwd of ik m nog kan bestellen.
Volgens mij hadden ze de emerald alleen nog in cob (dressuur dan)

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:17

Karin_deB schreef:
Iriscope schreef:

Ik heb de Emerald via Horseboutique met 15% korting (met dank aan Utopia/Natasja)

Heb alleen te lang getwijfeld met het bijpassende vest met korting bestellen (andere site) en nu is hij uitverkocht ;(

De Kroo heeft het Amazonite vest nog in maat M. Oudejaarsdag hebben die sale en daarnaast 20% korting op alles, dus ook het vest lijkt me dan

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:37

Haha wat zijn jullie een stelletje enablers zeg. Ik probeer juist niks te kopen maar jullie helpen niet :+

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 11:38

Iriscope schreef:

Ik heb de emerald ps nog in set die weg mag. Ik gebruik hem nauwelijks meer. Heb de bandages alleen de voorbandages iets ingekort. Ik hoef er geen hoofdprijs voor, is gewassen kan nog foto maken als je wilt! Ziet er nog goed uit verder. In opening zie je hem er ook tussen liggen bij mij. Heb net alles gewassen haha.

Ik krijg vanavond de marine en prosecco jump binnen. En heb voor verjaardag een cadeaubon van ruitergoed gekregen ohnee.. haha