Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fly_high schreef:Wat gek zeg! ik ben juist super tevreden hoe stevig mijn equito dekje blijft liggen. Even goed als die van le mieux en dat zijn naar mijn idee echt de allerbeste dekjes die er zijn...
Mijn pony in Peony Pink, mijn favoriete dekje op het moment![]()
[ [url=m/lFtyiG.jpg]Afbeelding[/url] ]
) maar zonder gel gaat er ook niets schuiven. Tot nu toe heb ik van die duurdere merken alleen met eskadron problemen gehad wat dat betreft, de rest ligt als geplakt
).

Ze lijken echt heel veel op elkaar, het is bijna dezelfde kleur. Alleen de BR heeft een blauwe rand en de Equito een zwarte.. Hoewel ik de Equito best heel graag wil, zegt iets in mij toch niet doen..
Hoe fijn zou het toch zijn als je rijk was en gewoon alles kon kopen, een extra kast, alle dekjes die je mooi vindt..

Is er al iets bekend over wanneer er evtl weer iets nieuws gaat komen?
maessie schreef:Ik heb nog een fijn jasje gevonden voor bij oa de Amarelo, een Kjelvik bij de Welkoop weg, nu met 70% voor 24,- Net wat donkerder, maar past prima! Shirt erbij is van Cathago.
[ [url=m/uyWRFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas Hypostore heeft nu 25% korting
Dat komt me dan weer net iets beter uit dan nu
Ik ben alleen bang dat ik hem mooier ga vinden dan mijn ES Bordeaux, maar dat zien we dan wel weer..