Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Dit heeft werkelijk helemaal niets met welzijn te maken. Ze is harstikke gezond en van wat fotos kan je niets oordelen, daarvoor moet je het paard in het echt gezien hebben.
Anoniem schreef:Ik oordeel niet zelf dat ze quarter is. De fokker herkent haar (aftekeningen e.d) en ik herken haar weer van de foto die hij gestuurd had.
Ze heeft geen makkelijke bouw, maar het is ook niet zo dat ze ontzettend slecht gebouwd is en daardoor nergens meer goed voor is etc.
Het valt allemaal reuze mee. Ja ze heeft een hogere achterhand, maar haar rug is in orde. Doordat haar achterhand hoger is vertekend haar rug.
En je kan ook echt niet van een website oordelen of ik mijn paard slecht verzorg, er niets voor over heb, ik alles verkeerd doe, ...
Dat kun je alleen oordelen als je alles in werkelijkheid hebt gezien.
Vealosz schreef:Laten we dan nog maar niet over de rug beginnen... Ik las ergens dat ze gedekt is en het nu afwachten is of ze drachtig is... Het spijt me zeer maar ik hoop voor het welzijn van het dier dat ze dat niet is.
Anoniem schreef:Ik oordeel niet zelf dat ze quarter is. De fokker herkent haar (aftekeningen e.d) en ik herken haar weer van de foto die hij gestuurd had.
Ze heeft geen makkelijke bouw, maar het is ook niet zo dat ze ontzettend slecht gebouwd is en daardoor nergens meer goed voor is etc.
Het valt allemaal reuze mee. Ja ze heeft een hogere achterhand, maar haar rug is in orde. Doordat haar achterhand hoger is vertekend haar rug.
En je kan ook echt niet van een website oordelen of ik mijn paard slecht verzorg, er niets voor over heb, ik alles verkeerd doe, ...
Dat kun je alleen oordelen als je alles in werkelijkheid hebt gezien.
Polly schreef:Vealosz schreef:Of je ziet het advies niet of je wilt het gewoon niet zien.
het is ook ADVIES he, het is het beest van TS en als zij wil fokken dan kunnen bokkers dat wel niet verstandig vinden maar het blijft advies en geen opgelegde restrictie
Anoniem schreef:Ik ga haar inderdaad laten dekken. We zijn kortgeleden achter haar afstamming gekomen, en ze blijkt deels quarter te zijn, deels american standardbred en klein deel spaans. Ze heeft een super goede vader (CS Flashlight) en is in het verleden racepaard geweest en western bereden geweest. Heeft 1 veulen gehad in Spanje, daar was ze via een veiling naartoe verkocht...