ittheclown schreef:Hoi allemaal ik heb een vraag ik heb van de week een Fra Pariba van een stalgenootje mogen lenen hij snapte er in het begin niet veel van maar uiteindelijk hebben we heerlijk gereden. Nu ben ik deze maand jarig en mag van mijn vriend een bitloos hoofdstel uitkiezen. De voorkeur gaat naar een sidepull omdat dat prima ging dat hij het eenmaal snapte. Nu de vraag ik had bij barefoot twee sidepuls gezien die ik erg mooi vind , namelijk de acorn en de amber. Nu viel me op dat bij pariba je zeg maar driehoekjes hebt bij de ringen en bij de beiden van barefoot niet, heeft dat verschil op de werking etc ? De pariba kan ik natuurlijk ook gewoon kopen maar vind dat gevlochte deel zo heftig, mijn stalgenoot had daarom daar ook een bontje om.
Dus alle tips voor andere hoofdstellen zijn welkom, het liefste wel in de prijs range van max 80 euro, en als iemand weet waarvoor het driehoekje dient kan ik wat gerichter zoeken, ohh ja ik zoek een donkerbruine.
Ik rij zelf ook met de FRA Pariba!
Heb hem voor gebruik een aantal keer goed inge-olied en met name het gevlochten deel.
Moet zeggen dat het nu heerlijk soepel is en er gewoon zonder bontje oid mee rij