Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jokari schreef:darkadia, welke vind je een gek ding ? Die florac en quilty, ja ok, maar die dressuurversies zien er toch doodsaai uit ?
*gvrdmse autocorrect, ik hoef geen "flora" en "quilt"*
Helaas lag de Lexington niet goed. Er komt voor de dressuur nu toch een boomzadel, maar wil tzt voor buiten (als mijn spaarpotje weer beetje meer gevuld is) toch echt wel iets erbij. Arizona Virginia vind ik ook errug gaaf...Maar weet niet of die dan wel goed zal liggen. En Ghost is wel druk met ontwikkelingen en nieuwe modellen, dus ben benieuwd wat daar nog bij komt!

) en op een wat langer gelijnd paard met wat meer schoft ligt hij vaak hartstikke mooi, maar over het algemeen bevalt hij bij meer paarden / menen niet dan wel omdat hij zo anders is dan normale Barefoots die veel makkelijker zijn qua pasvorm en ligging
Kwetal schreef:Ik heb er vorige maand 1 verkocht aan een Zuid Duitse Koudbloed...ging prima hoor!! En bovendien is het toch mooi als je paard een beetje zichtbaar blijft???
werkt wel, de schoft ligt mooi vrij, maar het kan nutuurlijk beter.
En dan goed dichtmaken met tape. Kun je niet in een ruitersportzaak gaan vragen?