Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mara2000 schreef:Ik had het filmpje al kort gezien maar dacht dat er alleen een digitale drukmeting gedaan werd.
Als ik een nieuwe Tribal bestel, wordt deze uit elkaar gehaald en geshimd. Dat staat dus los van BTM begrijp ik.
wwillemijn schreef:Ik vind d'r wel eigenwijs qua maat zadel voor zichzelf en de pony. Jammer dat ie geen passende tribal had liggen. Had daarmee ook wel een drukmeting willen zien.
Peelie schreef:Mara2000 schreef:Ik had het filmpje al kort gezien maar dacht dat er alleen een digitale drukmeting gedaan werd.
Als ik een nieuwe Tribal bestel, wordt deze uit elkaar gehaald en geshimd. Dat staat dus los van BTM begrijp ik.
Als je een nieuwe tribal besteld, dan wordt er een BTM (bare (kaale) trea (boom) measurement (meeting)) gedaan. De krijgt dan een aantal demozadels te rijden om te bepalen wat je lekker vind zitten en wat niet en er wordt gekeken naar wat goed op je paard past. Een drukpadmeeting is niet standaard!
Mara2000 schreef:Peelie schreef:Als je een nieuwe tribal besteld, dan wordt er een BTM (bare (kaale) trea (boom) measurement (meeting)) gedaan. De krijgt dan een aantal demozadels te rijden om te bepalen wat je lekker vind zitten en wat niet en er wordt gekeken naar wat goed op je paard past. Een drukpadmeeting is niet standaard!
Dat is allemaal al gedaan. Heb nu al een Tribal maar deze is niet goed passend te krijgen.
Bert had het erover om mijn huidige (of een nieuw zadel) op maat te maken door de boom te shimmen.
Kussens gaan er onder uit, BTM, shimmen, kussens er weer onder. Zoiets is het geloof ik.