Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:astridastrid ik ben erg benieuwd naar je zadel! veel plezier ermee.
astridastrid schreef:[***] schreef:astridastrid ik ben erg benieuwd naar je zadel! veel plezier ermee.
Dankejwel!
Ik was positief verrast bij proefrijden, je hebt door het mono-blad echt veel directer contact met het paard, al leg je je been aan, werk je al in. Verder liggen de benen echt heel stil en zit het gewoon heerlijk... Straks alles ophalen!
Letizia schreef:Wat balen zeg Chantal
Beetje off-topic, maar welke zadels heb je nu? Ik had dit ook bij Djuun (hoewel niet zo extreem als bij jou) en ben nu erg blij met m'n Massimo zadel
_tarja_ schreef:Letizia schreef:Wat balen zeg Chantal
Beetje off-topic, maar welke zadels heb je nu? Ik had dit ook bij Djuun (hoewel niet zo extreem als bij jou) en ben nu erg blij met m'n Massimo zadel
Ik word niet goed van die zadelcrisis, heb 2 gloednieuwe zadels liggen a 3000 euro en het past gewoon niet. Ik ga nu naar een andere zadelmaker. Ben al een jaar bezig met een passend zadel. Ga nu kijken voor een Daleman en deze aan laten meten. Ellende die zadels!
Jotoma schreef:Ik had hetzelfde probleem en hele slechte ervaring met Daaleman. Na 1e zadelchech na jaar werd hij aangepast, waarna hij nog meer schoof dan daarvoor. Ik vond dat er vrij nonchalant mee werd omgegaan, niet actief werd meegedacht en vooral toen hij zei:'het is een fabel dat het zadel achter de schouder moet liggen' was ik er klaar mee. Ook een nadeel dat hij na het aanmeten het zadel per post toestuurd en niet komt kijken hoe het ligt..
Ik zou je ook eerder massimo aanraden. Ik kon er zelf niet goed in zitten en zadel bleef 1 cm over schouder gaan, uiteindelijk geslaagd bij Ninon Schutte.
Maar goed, dat is offtopic