Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Fleurrr_ schreef:Ik mis een peesbeschermer die langer dan de maat pony is maar niet zo lang als de maat full. Er tussen in dus
Nu heb je wel maat Cob van peesbeschermers maar deze valt meestal als een maat pony..
Ik heb een E-pony en die zit er echt precies tussen in.
Supervixen schreef:Fleurrr_ schreef:Ik mis een peesbeschermer die langer dan de maat pony is maar niet zo lang als de maat full. Er tussen in dus
Nu heb je wel maat Cob van peesbeschermers maar deze valt meestal als een maat pony..
Ik heb een E-pony en die zit er echt precies tussen in.
Dat mis ik ook! Ik heb dan wel een paard van 1.60m, maar full is net te lang voor haar.

Mijn zadelmaker zegt dat katoenen dekjes met kleine blokjes het beste zijn. Hannapony schreef:xmarliez schreef:Ik ben echt opzoek naar een webshop waar ik normale, goede kwaliteit (maar niet 50 euro) zadelvormige dekjes kan vinden. Waar ik ze ook bestel, het zijn allemaal flut shops die weken later pas leveren (en dan nog het verkeerde ook).
Die dekjes moeten ook geen goude randjes of wat dan ook hebben, gewoon effen in normale kleuren.
Echt onmogelijk lijkt het wel....
Gewoon normale dekjes en goedkoop! Want van 1 anky dekje kan je ook gewoon 5 goedkopere krijgenMijn zadelmaker zegt dat katoenen dekjes met kleine blokjes het beste zijn.