Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miepie77 schreef:Ik ben zelf niet zo van de Wow, bij ons op stal wilden ook ineens iedereen de Wow, volgens mij vooral omdat ze dachten dat is zo duur dat moet dan wel goed zijn, de helft reed na een half jaar alweer met hun oude zadel omdat de Wow of niet goed lag of er gedoe met de lucht was, dus nee ik begin er niet aan.
Seven schreef:Miepie77 schreef:Ik ben zelf niet zo van de Wow, bij ons op stal wilden ook ineens iedereen de Wow, volgens mij vooral omdat ze dachten dat is zo duur dat moet dan wel goed zijn, de helft reed na een half jaar alweer met hun oude zadel omdat de Wow of niet goed lag of er gedoe met de lucht was, dus nee ik begin er niet aan.
moet even lachen om deze post wees eens wat duidelijk kwa problemen etc want gewoon melden hier ik wil t niet heeft niet veel nut ben ik bang
wittepit schreef:@Dendro: ik kan me moeilijk voorstellen dat alleen de headplate het verschil zou uitmaken en dat dat te compenseren is met een bontje. Dat Pedro er niet goed op reageert lijkt me een teken aan de wand... Een zadel wat net niet 100% ligt op een ongebalanceerd jong dier geeft volgens mij een hopeloos gevoel. Zou 'm pas laten op Juntos en voor Pedro wat anders zoeken. Al is het maar omdat ik voor een paard wat getraind wordt op het niveau als dat van Juntos geen lapmiddelen tussen mij en de rug van mijn paard zou willen hebben![]()
Kan je niet iets met de korrektor voor Pedro?
knollentuin schreef:idd wittepit ,het is heel goed mogelijk dat mensen de wow niks vinden, al is het maar omdat sommige mensen het zadel lelijk vinden en er niet aan twijfelen om zo en lelijk ding op hun paard te leggen.of ze kunnen niet meer overweg met de grotere beweging die je paard door het lucht in je zadel doorgeeft,het goede aan dit topic is dt mensen die overwegen om een wow aan te schaffen leren dat je niet zo maar ergens een tweedehands op de kop kan tikken en dat op je paard kan leggen zonder problemen
sporter schreef:knollentuin schreef:idd wittepit ,het is heel goed mogelijk dat mensen de wow niks vinden, al is het maar omdat sommige mensen het zadel lelijk vinden en er niet aan twijfelen om zo en lelijk ding op hun paard te leggen.of ze kunnen niet meer overweg met de grotere beweging die je paard door het lucht in je zadel doorgeeft,het goede aan dit topic is dt mensen die overwegen om een wow aan te schaffen leren dat je niet zo maar ergens een tweedehands op de kop kan tikken en dat op je paard kan leggen zonder problemen
Ohh ja dit is een mooie. Het kan niet zo zijn dat mensen de wow niet goed vindenNee de wow is zo goed dat mensen er niet mee KUNNEN rijden.
![]()
knollentuin schreef:nee sporter bedoeld dat ik wil zeggen dat t nooit aan de wow kan liggen maar alleen aan de ruiters, nee... dat bedoel ik niet sporter;ik noemde een paar dingetjes op die ik voorbij zie komen als voorbeeld. wat ik wel wil zeggen is dat ik vind dat een hoop mensen tegenwoordig meer naar zichzelf zouden mogen kijken in het belang van hun paard