PartoutZ schreef:Balen Suzanne!Wel lekker dat je een binnenbak hebt kunnen huren Hij komt morgen bij mij..Onze bak is een zwemvijver.. Letterlijk! Maar goed, ga er toch maar een beetje in rijden morgen..Moet maar even voor die paar rondjes Hij komt morgen ook bij mij
Uurtje of 2 En hij is verplicht te komen!! Want hij zou er afgelopen dinsdag al zijn, maar toen heeft hij mij verplaatst.
Ik zal het tegen hem zeggen alstie weer belt met dat het niet gaat lukken.."Je mag afwasborstel verplaatsen! Maar mij niet........" Ik had dinsdag speciaal vrijgenomen, dus baalde wel een beetje
PartoutZ schreef:Thanx Of bedoelde je Whatnow?? Die is helemaal jammie Jouw verzorgpwoonie is wel de leukste hoor!! Ja die is ook gaaf maar bedoelde die van jou Ja die van mij is hip he?
Nee, ik heb voor alle paarden een eigen zadel.Ik heb een AB voor Zo, een Ideal voor What, een KN voor Chee en een Euroriding voor Modelleke. Kelly heeft een Ainsley die even oud is als zijzelf!
Jij hebt een aardige verzameling paarden dan? Daar heb ik echt geen tijd voor moet soms al proppen met 2 paarden...
Bij mij is het andere zadel eentje van Hulsbos en die lijkt er wel wat op, alleen een veel minder diepe zit.
Ik ben al gevoelig met het verschil dik/dun dekje eronder doordeweeks tov wedstrijd Laat staan twee zadels.