Maar die kan je er niet zomaar uithalen zonder dat het lelijk wordt denk ik, of wel?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rais schreef:Ik lees al een tijdje mee en wil binnenkort de multi aanschaffen. Nu loop ik alleen tegen een klein dingetje aan: Mijn tinker heeft normaal maat full alleen kan het dan zijn dat de neusriem te klein is. Ik ben dus aan het twijvelen of ik de full of extra full aan moet schaffen. Kan iemand mij vertellen hoe de maten uitvallen? alvast bedankt.
gr_roos schreef:Valt het hoofdstel groot of klein? Gaat bij mij dan vooral om de competition bridle
Ik heb voor mijn paard een cob hoofdstel (bakstukken op het 1 na bovenste gaatje), neusriem is wel full, maar die zit dan ook op zijn strakst. Raden jullie dan een full of een cob aan?
gr_roos schreef:Valt het hoofdstel groot of klein? Gaat bij mij dan vooral om de competition bridle
Ik heb voor mijn paard een cob hoofdstel (bakstukken op het 1 na bovenste gaatje), neusriem is wel full, maar die zit dan ook op zijn strakst. Raden jullie dan een full of een cob aan?
Citaat:Aangezien mijn paard een tongprobleem heeft lijkt het mij ook heel interessant om het eens te proberen. Paard hangt de tong uit de mond( ), al van alles geprobeerd, dierenarts, tandarts, fysio, sportmassage, osteopaat, diverse instructeurs gevraagd, diverse bitten geprobeerd...
Het gebeurd al wel meer dat hij onder het rijden kleine stukjes 'vergeet' zijn tong uit te steken, maar blijft het toch doen.