! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

! lonnie schreef:je ziet op de foto duidelijk dat de pad op de schoft strak is getrokken. dat hadden zebeter ook even kunnen verbeteren

Lia_ schreef:lonnie schreef:je ziet op de foto duidelijk dat de pad op de schoft strak is getrokken. dat hadden zebeter ook even kunnen verbeteren
Hoezo, door de beroerde pasvorm zitten die dingen nu eenmaal niet veel beter.
Ze had beter wat aandacht aan de pasvorm/ruglijn kunnen besteden dan aan nieuwe kleurtjes en een springmodel....
x_Marr schreef:femmiel schreef:Is deze folder ook op internet tezien????
Nee staat op deze bladzijde ook niet 2 keer de link naar de folder toe![]()
Anky is 3x Olympisch kampioen dressuur, gaat ze springpads verkopen 

Oakland1990 schreef:Vind het nogal stomAnky is 3x Olympisch kampioen dressuur, gaat ze springpads verkopen
Ik ben wel benieuwd hoe ze er uit zullen zien!
Lia_ schreef:lonnie schreef:je ziet op de foto duidelijk dat de pad op de schoft strak is getrokken. dat hadden zebeter ook even kunnen verbeteren
Hoezo, door de beroerde pasvorm zitten die dingen nu eenmaal niet veel beter.
Ze had beter wat aandacht aan de pasvorm/ruglijn kunnen besteden dan aan nieuwe kleurtjes en een springmodel....

annastasia schreef:inderdaad ze zijn wel gevormd, maar op een foto hier in het topic te zien, trekt deze nog wel.
Of zal het liggen aan de manier waarop de ruiter het zadel erop gooit
GWENNx schreef:Heel leuk maar..
Vind het ook een beetje 'dom'. Anky dé naam van de dressuur op een springdekje.(?)
Natuurlijk zoals hierboven reeds gezegt zal het wel wat verdienen, maar persoonlijk zou ik 'em nooit kopen.
bovendien staat er ook geen anky maar ATC op
Miss87 schreef:Hebben de naam van Jeroen Dubbeldam er volgens mij ook aan gekoppeld om het ook meer op mannen en springen te richten... En er staat idd ATC op. Dus je rijdt als springruiter niet met ANKY groot op je dekje

Flores schreef:Jammer dat ik de ligging van de Anky dekjes bar slecht vind!
Wanneer komen de western pads van Anky?
Wel fijn hoor voor de springfans die een pad willen gebruiken.