Backup schreef:Nee die chaps zijn idd echt lelijk
Niet in Amerika...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Backup schreef:Nee die chaps zijn idd echt lelijk
Backup schreef:Maar ik ze mezelf ik echt niet in zn outfit cutten
Dat is het tegenovergestelde van een cuttingoutfit
Valentijn schreef:Op mijn eigen pony vind ik bruintinten erg mooi.
Zoals: Chocolate, Mocca, Walnut, Toffee etc.
Verder voornamelijk de donkere kleuren: Blauw, Turquoise, Zwart.
Ook combinaties met wit is erg mooi.
Leuk hoor

)
Hier heb je een lijste waarvan ik dacht dat die kleuren wel leuk zouden staan....
Valentijn schreef:Ik weet dat je western rijd, maar hier een paar kleurtjes op Red Roan:
(:+) zelfgemaakte Eurostar
Heb je een beetje een idee welke kleurtjes leuk zijn (mocht je dezelfde smaak hebben als mij)
dapperdier schreef:Bij roodtinten staan groentinten erg mooi.
Bij een roan zou ik oppassen met vale of lichte kleuren. Dus geen pastel of poeder tinten.
Een creme kan wel mooi zijn, maar dan gecombineerd met een donkerbruin bijvoorbeeld.
Ik zou dus voor een stevige kleur gaan, mijn voorkeur is een groentint.
Voor lekker thuis en op buitenritjes donkerbruin en kaki, maar op wedstrijden moet je durven knallen!
Persoonlijk zou ik rode tinten vermijden, kunnen wel mooi zijn op een vos, maar op een roan minder.
dapperdier schreef:Het zijn zeker ideeen, maar om nu te zeggen dat de kleuren ook iets toevoegen..
Redroan is lastig, vooral ook omdat er verschillende tinten zijn binnen de kleur..
Ik vind bij de laatste foto de cremewitte chaps erg mooi, maar het pad en het donkerblauw vreselijk.
De eerste met het rood doet me ook weinig, het is een verzorgd geheel, maar het eeh knalt niet, heeft niet dat uhpmf geveol zeg maar.
Ik dnek dat je met je keuze in de richting zit Backup.. Doe je wel even een foto hier om te laten zien wat het geworden is?
Ik heb ook altijd een zwarte pad, zwarte chaps en dan kijken wat voor kleur blouse ik aan doe
XoNo schreef:Als je een zwarte pad neemt, kun je altijd nog ff kijken wat je qua eigen showkleding doet!Ik heb ook altijd een zwarte pad, zwarte chaps en dan kijken wat voor kleur blouse ik aan doe
susan schreef:tenzij je weer een zwarte blouse neemt
XoNo schreef:Ja, lichte chaps bij een zwarte pad...kweenie of ik dat mooi vind
XoNo schreef:Ook dat, maar ik vind die combi niet zo mooi

XoNo schreef:Haha, nou ben benieuwd waar je mee op de proppen komt
Wat voor onderdelen hebben we het eigenlijk over?
Volgens mij past royal blue wel goed op een red roan. Mijn appie is een red roan blanket en ik vind haar heel goed staan met royal blue