Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dus bots nergens tegenaan.
Nikka schreef:Het lijkt me een beetje een moeilijke plaats voor een pleister, toch? Ik gebruik overigens wel blarenpleisters voor billen en liezen.
maaikemuis schreef:Tot die tijd ga ik proberen iemand te zoeken met een gelpad voor op het zadel, iemand suggereerde dat dit misschien ook kon helpen. Dat is de enige suggestie die ik nog niet heb uitgeprobeerd!
steffyentom schreef:Jeetje dat lijkt me inderdaad een lastig probleem. Misschien kan je een barebackpadje kopen zodat je in elk geval nog een beetje kan trainen geeft toch iets meer houvast als helemaal zonder zadel( als tussen oplossing, weet niet of je hier ook last mee hebt). Kan je in de tussentijd opzoek gaan naar een passende oplossing. Misschien een spaans zadel die zit is helemaal anders dus misschien zit dat beter voor je. En je heb er zachte modellen tussen. Maar naar mijn idee kan je hier toch goed mee dressuren en zitten er ook tussen voor paarden met hele hoge schoft. Ikzelf heb er verder nooit last van gehad maar hoop dat je snel een passende oplossing vind paardrijden is veelste leuk om het te laten verpesten door een zadel dat niet naar wens zit.
) Pytje schreef:Ik ken iemand en die had een soort kuil in haar zadel aan de voorkant. Ook tegen het doorrijden, mocht je meer willen weten en ook het telefoonnummer van degene die dat kan maken, moet je maar even een pbtje sturen.
Edit: hier hoef je waarschijnlijk ook geen nieuw zadel voor te kopen, maar kan het in je eigen zadel worden gemaakt. Dit weet ik niet helemaal 100% zeker.

: ik heb vanavond op een Wintec gezeten, en daar heb ik weer behoorlijk last van