Het volgende probleem ... (singel)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

polly2

Re: Het volgende probleem ... (singel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:51

[***] schreef:
Kan enkel helpen als het probleem zich onder de singel bevindt Knipoog

Nee....dat klopt niet helemaal.
Mijn paard heeft het op exact dezelfde plek als jouw paard.
de huid kan doordat het te strak onder de singel zit, extra belast worden.
Als je de benen stretcht naar voren trek je een deel van de huid er onder weg, waardoor de huid op de irritatieplek meer speelruimte krijgt en dus minder snel geïrriteerd is.
Het is dus echt de moeite van het proberen waard.
Bovendien is het een kleine moeite.....lijkt mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:31

Heb al (misschien zelfs meermaals?) gezegd dat ik dat al geprobeerd had, en dat hij toen nog meer wondjes had omdat er nog meer huid dan normaal zat .. Knipoog Dan krijgt hij niet alleen wondjes vlak voor de singel, maar ook in de plooien van het voorbeen .. Gewoon teveel huid op 1 plaats volgens mij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:17

Verder niemand die me even kan helpen (of z'n mening geven) aan de hand van foto's en uitleg op de vorige pagina?

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:30

[***] schreef:
Heb al (misschien zelfs meermaals?) gezegd dat ik dat al geprobeerd had, en dat hij toen nog meer wondjes had omdat er nog meer huid dan normaal zat .. Knipoog Dan krijgt hij niet alleen wondjes vlak voor de singel, maar ook in de plooien van het voorbeen .. Gewoon teveel huid op 1 plaats volgens mij..

Laten we het er maar op houden dat ik dan een leesbril nodig heb...(dat krijg je als je bijna veertig bent...) Knipoog

Verder heb ik je alles aangereikt wat ik gedaan heb met mijn paard (wat er net zo uit zag als op jouw foto's).
Kampferspiritus blijft de moeite van het proberen waard, denk ik.... Nadat ik dat had geprobeerd was bij mij het probleem echt voorgoed voorbij. (heb het paard nu vier jaar...en het was toen ik haar pas had en ik heb nu nooit meer plekken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:44

Ok, dat kampfer-gedoe ga ik zeker proberen Ja Volgens mij kan het ook geen kwaad als het niet zou helpen hé? Knipoog

(moet alleen nog even wachten tot alles weer goed dicht is).

Ik zit alleen een beetje te dubben of een andere singel echt nodig is (omdat ik gezien het verleden niet meteen kan zeggen of het gaat werken en ik heb ook geen zin om mijn geld weg te gooien Nagelbijten / Gniffelen) of dat ik het (voorlopig?) op deze manier kan blijven doen (dus zachte singel + talkpoeder, wondjes zijn niet groter of feller geworden terwijl hij toch wel tijdje gelopen en gezweet heeft), met de kampfer erbij in de toekomst ..

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:03

Het kan idd geen kwaad, dat spul. En het is ook niet duur...een paar euro voor een flesje...dus daar hoef je ook geen buil aan te vallen. Je kunt het krijgen bij de apotheek.