Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
russel schreef:Hoe kom je aan een 2e hands wow? Ik heb arie een tijdje geleden gevraagd, maar die heeft volgens eigen zeggen nooit 2e hands wow zadels.
)
. Gisteren en eergisteren na het rijden vond ik dat 2 plekjes achter de schoft net iets droger waren dan de rest van de zweetafdruk (had ik met mijn vorige, te smalle
, zadel ook, alleen daar was het veel duidelijker, écht droog). Toen ik Arie vroeg wanneer hij weer terug zou moeten komen voor een check-up (ze kunnen er namelijk héél erg van veranderen qua bespiering!) antwoordde hij droog 'Ergens tussen een week en 2 maanden
'.
maar heeft er iemand al ooit problemen met zijn of haar WOW-zadel gehad? Een luchtzak die kapot ging of dergelijke meer...? 
Precious20 schreef:Ik blijf het erg jammer vinden dat de zadels zo duur zijn... Ik ben ervan overtuigd dat er veel meer WOW-zadels gekocht zouden worden, moesten ze niet zo belachelijk duur zijn
.sjakie schreef:@russel: bokt.nl![]()
Precious20 schreef:Maarreuh, hoeveel kost het eigenlijk om zo'n luchtzak te laten vervangen?
Precious20 schreef:Hoe bevalt de kwaliteit van het leer?
Precious20 schreef:Hoe lang is de levertijd van een WOW?
Precious20 schreef:Als Arie (of een andere deskundige) aan huis komt om je paard op te meten, hoe gaat dat dan in zijn werk?
.
russel schreef:Als het leer zo snel verkleurd en dan groen wordt, is dat geen goed teken. Zegt wel wat van de kwaliteit van het leer, iig is het dan slecht gelooid. Dat vind ik dan wel jammer van zo een duur zadel, duurder heb ik ze nog niet van een ander merk gezien...