Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
DubbelDun schreef:Ik ben wel geïntereseerd in zo'n ding. Het lijkt me dat je een beetje handig moet worden met het bediening van het 'slotje'. Die van mij heeft de neiging erg naar binnen te komen en eitjes te maken ipv cirkels. Dan is het handig als de lijn zichzelf oprolt ipv dat ik moet zorgen dat ze er niet in gaat staan.
DubbelDun schreef:Maar wat gaat er bij 'vasthouden' technisch gezien anders als 'op slot' zetten ??
als je hem indrukt, blokkeert hij alleen oppervlakkig, zet je hem op slot, dan blokkeert ie helemaal, als de hond dan gaat trekken, kan de lijn gaan pluizen, en kan ie breken.. (als ik het goed onthouden heb)
Kayuna schreef:Ja precies, als je hem indrukt, kan je hem snel even vasthouden, maar moet je de knop wel ingedrukt houden, zo kan je dus ook het touw naar binnen ''hengelen'' (door indrukken, loslaten, iets inhalen, indrukken etc, het is moeilijk uit te leggen) Als je hem op slot doet, kan je de knop gewoon los laten en zit hij dus op slot, en blijft het touw op die lengte...
dus,![]()
maar ik probeerde uit te leggen hoe het kan dat de lijn kan knappen als je hem op slot zet, en dat ie dan niet knapt als je alleen het knopje indrukt.. maar dat valt niet mee
dees_daan schreef:dat is logischmaar ik probeerde uit te leggen hoe het kan dat de lijn kan knappen als je hem op slot zet, en dat ie dan niet knapt als je alleen het knopje indrukt.. maar dat valt niet mee
jillie1994 schreef:Ik heb het al eens geprobeerd, en het gaat prima, als je maar een rustig braaf paard hebt![]()
Wil hij net even iets anders, dan is het *knap* !