Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Watch_Me schreef:Ik vind dit best wel een stom topic eigenlijk.
Er is gewoon een groep die zo natuurlijk mogelijk proberen te rijden en er is een groep die hier gewoon weer helemaal tegen is.
Die twee groepen snappen elkaar niet.. de ene snapt niet waarom sommige mensen niet bitloos rijden en de andere snapt niet dat ze niet met bit rijden.
snissje schreef:Ik ben er voor en tegen want ik ben er voor omdat het wel lekker is voor je paard om soms ff geen bit in je mond te hebben maar ik ben er tegen omdat mijn moeder heeft een paard en die luhtwegen zijn verstopt en als je met bitloos hoofdstel rijd dan krijg je druk op de neus en als je bij haar alleen al je hand op haar neus drukt (zachtjes) dan krijgt ze bijna geen lucht meer en best veel parden hebben verstopte luchtwegen.. Dus het is goewd maar ook nie..
Daan_Ordeal schreef:Mistral bitloos zou je daardoor niet tegen moeten gaan staan. Het gaat toch om het bitloos opzich, niet om de mensen die zo overdreven fanatiek verkondigen dat het veel beter is?
Miran schreef:Maar je gaat dus wel tegen de mening in van de bitlozen die een ander veroordelen en niet tegen de mening van de bitruiters die de anderen veroordelen? Hou je dan lekker bij je eigen mening, nu volg je dus gewoon 1 partij en baseer je op die vooroordelen jouw mening, terwijl er andersom net zo hard veroordeelt wordt...
MISTRAL94 schreef:Wel gaat bitloos me steeds meer tegenstaan vanwege de dwingende toon en de veroordelende berichten die sommige mensen op dit forum hebben. Elkaar respecteren in een bepaalde keus daar kunnen een hoop mensen nog iets van leren.
Miran schreef:MISTRAL94 schreef:Wel gaat bitloos me steeds meer tegenstaan vanwege de dwingende toon en de veroordelende berichten die sommige mensen op dit forum hebben. Elkaar respecteren in een bepaalde keus daar kunnen een hoop mensen nog iets van leren.
Dit bedoelde ik Mistral, maar hierbij vergeet je dus dat er tegen de bitlozen net zo bot en veroordelend gedaan wordt door sommigen hier. Respecteren hoort beide kanten op te gebeuren, en niet alleen de bitlozen die de bitten moeten accepteren en andersom wel de grond in geboord mogen worden...