Fijn (betaalbaar) hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jilly__

Re: Fijn (betaalbaar) hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:14

Heb een hoofdstel van USG, erg mooi hoofstel heb hem nog niet zo lang maar blijft tot nu toe erg mooi! Was ook niet zo heel erg duur 75 euro volgens mij.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:05

Even een stipje omdat ik ook niet zo van het dure tuigage ben.
Ik zie hier alsnog belachelijke prijzen langskomen. Ik weet nog wel dat mijn vriendinnetje jaren terug een super goed hoofdstel kocht voor 25 gulden en dat was toen heel duur. Nu praten mensen in dit topic over een hoofdstel van 75 euro en dat zou niet duur zijn! Wow!

Mijn hoofdstel kostte erg weinig (volgens mij 15 euro bij Ooteman) en daar is de kwaliteit ook naar. Ik ben toch meer van het bitloze en alternatieve, maar heb voor de dressuurwedstrijden een bithoofdstel nodig, dus dan maar een hele goedkope via internet gekocht. Dit hoofdstel ziet er wel netjes uit, maar de kwaliteit is om naar te fluiten. Vandaar ook dat ik dit topic in de gaten houd.

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:06

Dobert stallmeister: super hoofdstel erg fijn! Dikke neuriem en heel zacht leer! Het hoofdstel kost 120 euro dus ik weet niet of dat te duur is?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:07

Ikzelf heb de pagony special.Ik ben er zeer over te spreken.Erg fijn en een lekkere brede neusriem.Ik vind dat dit hoofdstel echt z'n geld waard is
Tja..let maar niet op mijn kop....het gaat om het hoofdstel, hier zie je goed de neusriem op:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-POE3KOSL.jpg

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:10

lotjj92 schreef:
heb zojuist een hoofdstel in de bestelling staan van het merk classic (??) hoofdstel wordt gebubliceert door PK. hoofdstel hing er alleen maar in het bruin (heb hem in het zwart besteld). rondgenaaid voor 140 euro. vond hem echt super chique.

heb je daar een foto van?
ben wel benieuwd...

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:28

Nouvel schreef:
lotjj92 schreef:
heb zojuist een hoofdstel in de bestelling staan van het merk classic (??) hoofdstel wordt gebubliceert door PK. hoofdstel hing er alleen maar in het bruin (heb hem in het zwart besteld). rondgenaaid voor 140 euro. vond hem echt super chique.

heb je daar een foto van?
ben wel benieuwd...

ze zou hem vandaag bestellen, heb er dus geen foto van. kan op internet er ook niets over vinden Knipoog

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:01

ik heb zelf op dit moment een oude stubben met gedeeld kopstuk. Een heel erg fijn hoofdstel! Zou er zo nog 1 kopen als ik ze ergens kan vinden met een gedeeld kopstuk.

en ik heb nog een IR Bonfire, gekocht voor 100 euro. Erg fijn hoofdstel, leer bevalt mij prima

van Kieffer heb nog een madonna hangen en heb de goldline gehad en die waren ook super.

Had vroeger zo'n global hoofdstelletje maar dat was op een gegeven moment grijs van de scheurtjes haha

HB Turijn zweren veel bokkers bij maar ik vind ze erRUG stug..