[WN] Western bit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash

Re: Western bit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 16:50

Iemand wijzer maken kan ook op de manier door onze bevindingen hier te plaatsen zodat de persoon in kwestie van gedachten veranderd en niet aan zo'n bit begint.
Een onwetend iemand wetend maken!

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:29

Ik kende een twisted wire bit, maar omdat de baas van mijn manege zelf met zo'n fietskettingbit rijdt (waar ik dus overigens niet veel op google van vond), wou ik daar gewoon meer over weten. Hoe die werking in mekaar zit enzo. Is dit nu echt zo'n rare vraag?

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:30

Overigens toch al bedankt voor de reactie. Geen reactie had mij er zéker niet op kunnen wijzen dat dit soort bit -blijkbaar- geen zacht bitje is...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:40

Splash, eigenlijk heb je ook gelijk... Bloos

Gleyla, als je die details nou even eerder had genoemd.... dan was het al heel anders overgekomen dan ´zomaar vragen´ naar dat bit, althans bij mij wel... het kwam op mij over alsof je het zo interessant vond om zelf eens te gaan proberen.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 21:41

Gleyla schreef:
Overigens toch al bedankt voor de reactie. Geen reactie had mij er zéker niet op kunnen wijzen dat dit soort bit -blijkbaar- geen zacht bitje is...
Maakt niet uit, je hebt al eerder onder de aandacht gebracht dat je op een stal staat waar de meningen over zijn verdeeld
Gleyla schreef:
Het paard staat op de Gipsy Horses (voor sommigen een beruchte manege, maar ben er nu al 10 jaar een tevreden klant)
en het is altijd goed om je eigen ogen open te houden, een kritische houding aan te nemen en je niet zomaar iets te laten 'aanpraten'. Je hebt gewoon netjes om info gevraagd naar mijn mening, en een vraag als de jouwe is er om te worden beantwoord, vind ik persoonlijk. Nu je de informatie hebt is het aan jou om er wat mee te doen, niemand kan je van achter de computer tegenhouden om eventueel iets te ondernemen, maar we kunnen je wel adviseren en informeren...

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:38

Waratje schreef:
Dat geeft te denken over je rijkunsten

heb 't probleem dat mijn paard z'n bit vast pakt.. vandaar Knipoog
moet het dan meteen over mijn rijkunsten gaan? Lachen

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 13:19

Ja, dat is inderdaad een stukje rijkunst en daarbij een stukje opvoeding.

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:00

Waratje schreef:
Ja, dat is inderdaad een stukje rijkunst en daarbij een stukje opvoeding.

jammer dat je er zo over denkt, maar ik heb haar niet opgevoed Knipoog

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:43

Dan doe je het toch alsnog? Het is nooit te laat om dingen te veranderen, hoor. Goede les kan wonderen doen. Knipoog