Zadel-dilemma, wat te doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

__Astrid

Re: Zadel-dilemma, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 09:19

Sterre schreef:
sweet_pony schreef:
PS: ik kan miss de VZH versie passen van het DR zadel dat ik wil kopen. Denken jullie dat als dit past, de DR ook zal passen?)

Dat risico zou ik nooit nemen; bij mijn paarden ligt een VZH-zadel heel anders dan een dressuurzadel.

ok,bedankt

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 21:15

ben dus 2 weken op vakntie vertrokken...

vriendin van me had der eigen VZH zadel (dat te groot is voor der selle-français) op die fries gelegt en het paste véél beter dan de andere 2.
me gerust hart dus vertrokke en ik dacht dat ik dit zadel wel kon blijven gebruiken...
nee, dus! ze gaat het verkopen en wil er iets van een 135 à 150 voor.
Dit kan ik makkelijk zelf betalen...
Nu wil ik eigenlijk liever een DR zadel maar dit zadel is véél goedkoper dan de wintec die ik wil (350€)
Er zit ook een verwisselbare boom in dus ik zou hem ook op een andere paard kunne doen

Moet ik vragen aan de eigenaar om de 2 andere zadels te verkopen en het zadel vn men vriendin overkopen?
Of zelf het zadel kopen?

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 21:18

Eerst aan de eigenaar vragen natuurlijk! Het is zijn paard dus hij dient voor een passend zadel te zorgen, niet de verzorger.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:33

precies eerst even d eeigenaar vragen de andere 2 te verkopen , wellicht brengen ze dat geld wel op nog al worden ze maar ter decoratie gebruikt ....