BailyKarlos schreef:Ik vind het ook gewoon raar dat als je in "antiset" rijd je beter voor je paard zou zijn dan dat je in set rijd.
Dat slaat kant nog wal!
Zeg nou zelf wat je mooier vind om naar te kijken:
Een slechte wazige foto met iemand die in alle (vloekende) kleuren van de regenboog rijd?
of een:
Kwalitatief goede/betere foto netjes in set?
Niet op te vooroordelen maar bij situatie 1 zie je ook regelmatig een niet getoilleteerd paard/pony. Want uiterlijk maakt schijnbaar toch niet uit.
Nou ik zeg het oog wil ook wat!
Ik heb niet echt een merk dat ik heel slecht vind. Ik vind de HH elite dekjes niet zo fijn.
En een merk dat ik heel fijn vind is Eurostar en scapa.
Eurostar omdat ze mooi onder je zadel liggen, ze erg mooi en stevig blijven na het wassen en omdat ik ze mooi vind.
Scapa omdat ze er praktisch zijn (mooi gevormd bij de schoft, handige klittebandjes voor je singel) en ik vind ze mooi/sportief.
Hihihi!! Ik hoor daarbijhij
!!! Mijn paard wordt idd niet in sets gereden en niet getoiletteerd, sterker nog, alleen haar rug wordt geborsteld als ze bereden gaat worden en eens in de maand ofzo krijgt ze groot onderhoud. Imho heeft dat haar een functie (regenwater van het lichaam weghalen waardoor het paard warm blijft zonder deken) en dus blijft het lekker zitten en nee, uiterlijk maakt mij niet uit. Mij gaat het om karakter