Zadel probleem, help

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Re: Zadel probleem, help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 17:16

dankje Haha!, ik wist die winkel zo niet uit mijn hoofd Lachen

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:19

ik heb mijn berichtje aangepast. Ik had nl nog wel zijn email maar niet meer zijn telefoonnummer.

@randie, mijn merrie loopt op het moment linksvoor niet lekker (beetje kort), maar zonder zadel loopt ze ruimer. Zou dit kunnen komen door een niet goed zittend zadel denk je?

Ik vraag dit maar aan jouw omdat jij en je zus al veel meegemaakt hebben helaas. En dus wel wat ervaring hebben op dit gebied.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 17:31

jup zou zeker kunnen, was bij deux ook het geval. Even kijken zonder zadel aan de longe of dat het scheelt. Vaak is het bij jongen paarden zo omdat ze breder worden. En het ene paard laat het merken en het andere niet Lachen

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:38

Idd, aan de longe loopt ze wat ruimer zonder zadel. Nog wel wat verkort.
Ik weet nu nl niet of ze iets verrekt heeft of dat ze nu zo gevoelig blijft door het zadel. Ik weet zelf nu even niet hoe ik dit moet aanpakken. De da bellen of iets anders....

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 19:36

ik zou even het zadel eraf laten en kijken of het verbeterd, zou natuurlijk ook iets anders kunnen zijn. Het een uitsluiten voordat je naar het ander gaat kijken werd mij verteld Haha!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:39

Is goed, dan zal ik deze week even zonder zadel rijden/longeren.
Ik hoop dat het daaraan ligt.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 19:40

ik ook voor, het zou dan moeten verbeteren Lachen succes!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 18:16

helaas is hij nog niet terug geweest, beetje jammer...Maaar ik hou jullie dus nog op de hoogte bij vorderingen

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-08 14:02

hij is weer geweest, mijn fryso zadel was perfect gemaakt. Volgens de computer en de mat lag hij echt ideaal, dus hup zadel op het paard..Alleen paardlief was blijkbaar er toch niet mee eens, want die ging flink in de staak.fryso eraf Luxor er weer opgelegd, en na even mopperen was het weer goed. Zadel weer gewisseld en ja hoor, hij flipte weer. Dus tot zo ver de technologie van tegenwoordig!
Mijn zadelmaker had het nog nooit meegemaak en vertelde ook dat hij 100den zadels tegen komt die 3 keer zo slecht liggen.
Maar op een of andere manier stond het randeux toch niet aan..Lang geleden dat ik hem zo link heb gezien.

Maar goed dieren liegen niet, en ik heb de luxor dus maar gehouden. Jammer voor mijn kontje dan maar Ach gut . verder waren er
mensen die het telefoonnummer wilde, zouden jullie nog even kunnen pm-en dan krijg je van mij een mailtje terug Knipoog.