lijkt mij dat je niet constant aan de teugels loopt te scheuren
dan kan ik me voorstellen hoe speedster hierboven reageert
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dan kan ik me voorstellen hoe speedster hierboven reageert

.
en ik heb de mijne

Lenneke_ schreef:Ik probeer uiteraard zo min mogelijk te trekken, maar helaas heeft Anouar er nogal een handje van (als hij flink heet is) om de teugels steeds met veel geweld uit m'n handen te trekken.
Ik denk dat ik toch maar gewoon voor de S hack ga.
Speedster schreef:Zolang je maar beseft hoe scherp een optoming is, en daar ook naar handelt, is er niet veel aan de hand. Helaas zie ik vaak dat er met hacks die erg laag hangen ondoordacht omgegaan wordt, onder het motto: wat loopt-ie fijn, ik heb niks in mijn handen... Dat vind ik zo jammer.
die trekt flink door als ze haar zin niet krijgt en voor mij is dat het teken dat hij toch goed hangt.

Dus volgende maand. 

Shyla25 schreef:Die had ik ook gezien, kost maar 45 euro en is er in verschillende leuke kleurtjes
Ik zie het dagelijks buiten in de wei. Als Alpha paard zegt ga opzij tegen 1 van de anderen zegt ie ook, ga opzij anders geef ik je een fikse trap waar het maar goed raak is. Uiteraard legt ie eerst zijn oortjes plat als waarschuwing, net als ik eerst mijn stem gebruik als waarschuwing 
Ik ben erg beniewd, ben bang dat de neus ermee pletten niet gaat lukken
. Antheman schreef:Shyla25 schreef:Die had ik ook gezien, kost maar 45 euro en is er in verschillende leuke kleurtjes
Is dat gebloemde ding ook in kleurtjes?