Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
magda_90 schreef:Bontjes hebben alleen een nuttige werking als je ze direct op de paarderug zet, dat lijken veel mensen ook te vergeten.

doerakje schreef:@ magda ik rijd met bontje boven mn pad!!
doerakje schreef:dat ben ik niet met je eens..
het bontje zit trouwens tussen zadel en pad zoals gezegt..

Sonja_vR schreef:doerakje schreef:dat ben ik niet met je eens..
het bontje zit trouwens tussen zadel en pad zoals gezegt..
ben wel benieuwd waarom je het niet met me eens bent., mijn informatie over het bontje is namelijk wetenschappelijk bewezen, het is niet iets wat ik zomaar verzin
dit zijn ook dingen waarbij ik persoonlijk niet op
"het lijkt" of " ik vind" af zou gaan, maar op wat de feiten zijn
een paardenrug is mij te belangrijk
Citaat:Ik ga nog even sparen en dan ga ik zsm een set kopen
Citaat:Heb je nog een rood scapa dekje en rode bandages ? Zo ja, wat kost een "set" ?
Citaat:Heb je ook scapa bandages passend bij de Metaalblauw? En heb je leuke totaalprijzen voor setjes ? Dekje + bandages ?
Citaat:42, allemaal verschillende kleuren en teinten, andere motiefjes enz. Anky, Eurostar en PK, en dan nog een paar goedkope. 37zijn setjes, de rest ben ik nog even voor aan het sparenSetje is bij mij ...
sorry hoor.. hahahah maar dat slaat gewoon echt alles!! doerakje schreef:Sonja_vR schreef:
ben wel benieuwd waarom je het niet met me eens bent., mijn informatie over het bontje is namelijk wetenschappelijk bewezen, het is niet iets wat ik zomaar verzin
dit zijn ook dingen waarbij ik persoonlijk niet op
"het lijkt" of " ik vind" af zou gaan, maar op wat de feiten zijn
een paardenrug is mij te belangrijk
lees nu even goed, het bontje zit niet tussen rug en pad zoals jij beweert.. zucht