Riddikulus schreef:Ben benieuwd inderdaad Viet! Laat je even weten hoe het afgelopen is?
is goed!
Dit 'was' trouwens mijn zadel met de scheve boom:

http://i241.photobucket.com/albums/ff14 ... eer179.jpg
Ik hoop echt dat hij net zo gaaf terug komt.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Riddikulus schreef:Ben benieuwd inderdaad Viet! Laat je even weten hoe het afgelopen is?

Riddikulus schreef:@Nijn: Ik kan me voorstellen dat hout wel krom gaat staan als er continue hevige kracht naar één kant wordt uitgeoefend...?

Echt als je je er in verdiept sta je soms met je mond open wat voor een fabeltjes er allemaal rond zweven.
Ik moet altijd zo hard lachen, niemand gaat zelf toch laarzen kopen/aantrekken die 2 maten te klein/te groot zijn, dat komt echt niet vanzelf goed
Riddikulus schreef:@Aslo: Dr is dus toch nog best veel verschil tussen bepaalde merken. Wat is nu het beste?
Riddikulus schreef:@ Nijn: Is het dan niet zo dat een zadel na het te hebben opgevuld nog ietsje kan inzakken? Dat dacht ik namelijk wel. Alhoewel je voorbeeld met die laarzen inderdaad wel een beetje raar klinkt...
Riddikulus schreef:@Viet: Dat is trouwens echt een prachtig zadel!!

Nijn schreef:Ietsje in de zin van dat wanneer je het opvult met wol hier lucht tussen zit en dit eruit ''gedrukt'' wordt.
Maar nooit zoveel dat het na opvullen niet past en na rijden wel
Riddikulus schreef:@ Viet: Waar ben je bang voor dat ze eraan zitten dan? Als het goed is zie jer niets van !!
Riddikulus schreef:Nee ok, dat dacht ik zelf ook wel
@ AnneO: Super, ben echt heel benieuwd wat je van haar vind. Laat je dat wel nog even weten?
@ Viet: Waar ben je bang voor dat ze eraan zitten dan? Als het goed is zie jer niets van !!
Heb de afspraak met Pam af moeten zeggen ivm de regen (heb alleen een buitenbak) Ze komt nu vrijdag, mits het dan wel droog is.
Nu kun je er in ieder geval wat aan doen!