MoniqueBuu schreef:Voor mij nooit meer een Hulsebosch, en ik ben ook geneigd om rond te toeteren tegen anderen er nooit eentje te kopen. Wat mij betreft heeft Hulsebosch junior er totaal geen verstand van. En hij maakt de zadels niet eens zelf.
Ik had problemen met m'n nieuwe Hulsebosch-zadel, maar hij bleef maar ontkennen dat er iets mis mee was. En dat terwijl hij er nauwelijks naar keek, en hij heeft het zadel al helemaal niet open gehaald ofzo (logisch ook natuurlijk als je later hoort dat hij de zadels ook niet zelf maakt, dan komt bij mij toch de vraag of hij het wel zou kunnen repareren) Uiteindelijk ben ik maar met dat zadel naar een andere zadelmaker gegaan. Zijn eerste reactie 'oh weer zo'n Hulsebosch'. Hij heeft het zadel opengemaakt waar ik bij stond. Bleek een van de kruisbanden in de zitting helemaal niet vast te zitten. Klein probleempje dus, zo opgelost. Maar een hele slechte zaak dat Hulsebosch daar niet zelf toe in staat was. Zeer slechte service en zeer ondeskundig!
mee eens, ook wij hebben slechte ervaringen met Hulsebosch, voor de ruiter is het geweldig! maar voor het paard...
Ik heb zelf geen ervaring met Daaleman, maar met de zadelmaker 'bestfit' heb ik (maar ook vele andere bokkers) erg goede ervaringen, ze nemen een aantal zadels mee, passen die en het zadel wat het beste ligt passen ze nog wat aan aan de rug van jouw paard.