Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:maar ze zijn zo lang dat ik van me pony wiebel
En dit ook, betekend dit niet gewoon een te lange singel?
suusiejj schreef:Zullen in Merano's ook die onzettend slechte vullingen zitten als in de gewone zadels van Zadelmarkt?
deborah26 schreef:ik heb ook een merano gehad, me paard kreeg rugklachten en ik ook, ze zitten bagger want je hele houding wordt verkl**t. heb nu de wintec isabella werth. heerlijk zadel, me paard loopt weer lekker door de rug en ik zit weer netjes rechtop en me benen op de juiste plaats. voor mij nooit meer een merano of ander soort zadel van zadelmarkt.
Mystica schreef:Vind ik ook onzin. Het is maar net wat je fijn vind of wat je gewend bent. Ze hebben een vrij platte zit en weinig tot geen wrong. Als je voorgevormde zadels gewend bent, kan het voorkomen dat je er niet goed op kunt zitten, Maar dat ligt dan niet aan het zadel
Mystica schreef:Welk type had jij dan zorro? Die van mij is gewoon prima. ook de singelstoten enzo.
J_anita schreef:Ik heb een aantal jaar geleden ook een merano zadel gekocht,, Wist toen nog niet zoveel over verschillende merken enzo.. Vond het in het begin wel een fijn zadel en zat wel lekker.
Maar na een tijdje begon ik toch echt te twijfelen, het lag opeens niet meer goed op mijn pony en mijn zit werd echt bagger. En bij mij verkleurt hij ook. Nu dit jaar toch maar besloten om opzoek te gaan naar een ander zadel. Maarja nu is mijn pony al een aantal weken kreupel dus wacht ik daar ook nog maar even mee..
Maar ik hoef echt geen Merano meer!