Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
tientjeh schreef:Ik vind hem ook meer zwart lijken, die van mij is veel bruiner, komt meer overeen met de frontriem. Die kleur laat maar zeggen.
Cath_16 schreef:Waar hebben jullie die hoofdstellen besteld?
Want ik had hem op paard en stijl besteld en telkens viel de full te klein.![]()
Ik had ervaringen hier gelezen dat een paard met een normaal hoofd ook wel een cob zou passen dus die had ik eerst besteld.
Die was dus te klein en toen had ik een full gepast maar die viel net zoals de cob heel vreemd![]()
Na 4 keer een nieuw hoofdstel passen heb ik het maar opgeven, misschien valt hun maat full klein?
Mijn paard heeft gewoon een normaal hoofd maar full past blijkbaar niet en extra full is volgens hun veel te groot..
Ik wilde het hoofdstel zo graag..
Cath_16 schreef:Ja die was er ook, maar ze zeiden dat die echt niet ging passen(was meer voor echt hele grote hoofden) en dat die full gewoon hoorde te passen. Toen kreeg ik na een tijdje een ander hoofdstel en die hoorde ook te passen volgens hun.
Maar na 4 keer proberen ben ik er maar mee gestopt.

Dan past het waarschijnlijk precies goed bij de mijne. De neusriem zal idd misschien wat aan de krappe kant zijn, maar ik de frontriem zet ik er toch een andere op, dus dat is niet zo`n ramp.