Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.
. Waarschijnlijk is de enige oplossing dat mijn ouders het alsnog betalen.. 
Citaat:Jenn heeft me aangeboden om haar springzadel te passen op ''mijn'' paard. En als dat past kan ik die lenen totdat het zadel gemaakt of vervangen is. Hoop dat ik jullie daar ook ergens een positief beeld mee geef.
Dorage schreef:Wat moet ze dan doen? Zonder zadel gaan rijden op een beest van 3? Sorry maar ze mag van mij mijn springzadel lenen en als het goed past dan kan ze daar op rijden tot ze iets anders heeft gevonden!
Dat mag ik hier niet voor gebruiken hoor, anders hadden ze ook wel gewoon een zadel gekocht. PattyOosten schreef:Dorage schreef:Wat moet ze dan doen? Zonder zadel gaan rijden op een beest van 3? Sorry maar ze mag van mij mijn springzadel lenen en als het goed past dan kan ze daar op rijden tot ze iets anders heeft gevonden!
Als jou zadel echt past, is dat hartstikke fijn, maar als het niet past, en er is geen geld voor een nieuw zadel, dan kan ze dus eigenlijk niet rijden. Ik ga ervanuit dat ze dat ook niet leuk vindt, dus dan moet ze toch echt gaan sparen voor een goed passend zadel, of hoe zie jij dat dan voor je?
Ellee schreef:En dat ik dan die tijd niet kan rijden vind ik voor mijzelf het probleem niet, enkel wel voor het paard zelf. Aangezien het een zeer jong dier is waarmee ik opnieuw kan beginnen anders.
. Ze is een goede vriendin van mij, als haar zadel past is dat mooi meegenomen totdat het vervangen kan worden. Past het niet dan is niet rijden de enige mogelijkheid. Jammer dan, maar dat liever dan haar rug stuk
.
Mei officieel. Morgen word eral naar een oplossing gekeken. En hoop dat ik morgen mijn ouders anders kan overhalen om de helft mee te betalen en de andere helft voor te schieten en dat ik het op een of andere manier die ik met hun wel overleg aflos. Zodat er morgen of overmorgen al vervanging is. Maar waarschijnlijk stemmen ze daar niet in toe
.
. Het opvullen/aanpassen ect gebeurd door een heel ander bedrijf dat aan ''huis'' komt. Ik kan dit bij elke geplaatst post gaan herhalen.
.
.