Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wel supergaaf op wedstrijd. 

lonnie schreef:hmm alleen ik zou voor 40 euro toch geen hoofdstel kopen...zegt ook el iets over de kwaliteit van t leer als je voor 40 euro een hoofdstel hebt
prima kwalitieit, maar mensne moeten meer

Wij hebben laatst een frontriempje gekocht voor 10 euro, ben ik ook hartstikke tevreden mee! Unfaithful schreef:Geloof me, tegenwoordig kost alles handenvol geld.
Mijn Schumacher frontriem met swarovski diamantjes was 130 euro, dus het kan nóg gekker.
Maar ben er inderdaad mee eens dat tegenwoordig veel dingen handenvol geld kosten..
. Wat ik me trouwens afvraag, die van Schumacher, die zitten hopelijk toch wel in een houdertje zeg maar, zo'n steentje, niet dat dat er voor 130 euro gewoon is opgeplakt
.
. Maar ik denk dat wanneer je het zelf kunt maken je dat sowieso niet zo snel uitgeeft.

Rinske schreef:Haha Zadelboer: jij wint. Wat ik me trouwens afvraag, die van Schumacher, die zitten hopelijk toch wel in een houdertje zeg maar, zo'n steentje, niet dat dat er voor 130 euro gewoon is opgeplakt
.
Ik maak ze ook zelf inderdaad, zou overigens nooit 130 euro uitgeven aan een frontriem. Maar ik denk dat wanneer je het zelf kunt maken je dat sowieso niet zo snel uitgeeft.
Prinslover schreef:Nou ik kom dan zeker ook uit de oertijd.. want 40 euro. Alle machtig wat een geld voor een frontriem!!Daar kan je een heel hoofdstel voor kopen. Niet normaal zeg zulke bedragen. Ik had hem toch echt mooi terug gebracht naar de winkel
( Zag laatst in het barokke topic dat iemand zelf van die bling frontriemen maakt. Misschien opzoek gaan naar zoiets, dat is beter te betalen
)

lottehorse schreef:Hahha wat een geld voor al die spullen!!
waar toveren jullie het van daan!!?
Ik mag dan wel aan nemen dat iedereen ook mega goed duur voer heeft enz?
want dat is altijd mijn grootste ergerpunt!
de paardjes hebben de duurste dekjes zadels hoofdstellen enz..
en dan dan krijgen ze nite eens vatsoenlijk voer enz..
ik heb trouwens allemaal goedkopen uitverkoop of gekregen en 2ehands spullentjes voor mijn paard..
Maarja de rest van de verzorging (voer goede hoefsmid enz.)
kost mij gewoon al bakken met geld
MISTRAL94 schreef:lottehorse schreef:Hahha wat een geld voor al die spullen!!
ik heb trouwens allemaal goedkopen uitverkoop of gekregen en 2ehands spullentjes voor mijn paard..
Wat denk je van werken?

lottehorse schreef:Hahha wat een geld voor al die spullen!!

Nagini schreef:MISTRAL94 schreef:
Wat denk je van werken?
Dat vind ik een beetje cru gezegt. Niet iedereen heeft een goed betaalde baan of is bijv. hoogopgeleid zodat ze een goed betaalde baan heben.
Ik kan me best voorstellen als je minder zou verdienen je je geld helemaal niet gaat verspillen IMO aan knetterdure frontriemen of andere tierelantijnen.
Ik heb een hoofdstel van zo'n 20 euro. Helemaal niets mis mee hoor. Alleen er zit geen merk aan.
Vergelijk het eens met boodschappen doen. Volgens mij zijn er producten die gewoon uitdezelfde fabriek komen, maar de een heeft wel een merkje, en de ander niet (Redbull bijv.) de een kost €1.30 de andere €0.30.. Toch is het precies hetzelfde, alleen je het merk staat er niet op.
Dus wat is er dan cru aan mijn reactie, feit blijft dat als jij werkt je geld binnen krijgt. Als je geld over hebt kun je daar leuke dingen van doen, de 1 koopt een frontriem van x aantal euro's, een ander heeft 3 kledingkasten staan en weer een ander zuipt het op in de kroeg. Wat is daar crue aan?