Prijs frontriempje..slik

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

Re: Prijs frontriempje..slik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:31

Tja, dat is tegenwoordig inderdaad normaal, al zou ik het er zelf echt niet voor geven! Kun je het niet terugbrengen?

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:31

Afbeelding
Dit is dan de mijne, in 't echt blinkt die alleen meer ROFL Wel supergaaf op wedstrijd.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:40

300 euro gaat me echt te ver inderdaad, maar ja, als je het geld ervoor (over) hebt, waarom niet. Er zal wel een markt voor zijn, anders verkochten ze die dingen niet. Net als met die pikeur cap van 1000 euro

edit: ik heb deze, 55 euries, maar vond dat toch al veel geld. hij blinkt wel supermooi!

Afbeelding

Afbeelding

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:19

Ik heb die ook van Schumacher:

Afbeelding

Toen ik afrekende moest ik zeggen dat de prijs nog wel meeviel, €100,- bij Drunens Ruiterhuis. Hij is trouwens voor aan mijn rondgenaaide Döbert (dus dubbel kopstuk) maar die komt over een week binnen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:22

lonnie schreef:
hmm alleen ik zou voor 40 euro toch geen hoofdstel kopen...zegt ook el iets over de kwaliteit van t leer als je voor 40 euro een hoofdstel hebt

niets mismee een hoofdstel van 40 euro
Mijne gaat al 7 jaar mee!
was notabene maar 20 euro... divoza..

dat zegt dus niets he Knipoog prima kwalitieit, maar mensne moeten meer

ts-er volgende keer even naar de prijs vragen denk ik zo Knipoog

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:29

Heb ook een hoofdstel van 40 euro. Niks mis mee, zal wat beter onderhouden moeten worden dan 1 van 100. Ik heb dat geld er niet voor over. Mijn pony kauwt regelmatig op zijn teugels. Zo'n duur hoofdstel, prachtig, maar voor ons niet weggelegd.

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:47

40 euro is idd veel voor een frontriempje.. Nouja, als je naar de prijzen kijkt van döbert ofzo natuurlijk niet, maar toch.
Ik heb een hoofdstel van 15 euro dat al anderhalf jaar meegaat en echt nog mooi is Nagelbijten / Gniffelen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:50

ik vind de frontriempjes van tegenwoordig echt abnormaal duur...
heb ze zien hangen voor dik 100 a 80 euro mij niet gezien dat ik zoveel money uitgeef aan een frontriem

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 20:52

Tja, ik moet ook heel eerlijk zeggen, ik betaal het er ook niet voor. Nu maak ik ze zelf, dus kan alle bling bling maken die ik maar wil, maar vroeger deed ik dat ook niet.

Wel heb ik ooit, 13 jaar geleden een hoofdstel gekocht voor 25 gulden. Geweldig hoofdstel, gebruik hem nog steeds. Heb alleen al wel 2x nieuwe teugels erbij moeten kopen. Knipoog

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 21:15

Zo, die frontriemen zijn duur zeg..Ben ik nou de enigste die heel die poes=pas rond al die blingbling frontriemen absoluut niet nodig vind? Ik heb zelf ook een redelijk goedkoop hoofdstel, ziet er nog super uit, ondanks dat het onzettend veeel gebruikt is..Ga binnenkort een nieuwe halen, omdat die andere niet op "mijn" nieuwe paard past, maar dan ga ik er echt geen nieuwe blingbling-frontriem kopen...pfff Bloos

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 22:11

Dit is de mijne op m'n rondgenaaide Dobert hoofdstel, de frontiem is van Schumacher, lichte v vorm en parelmour gekleurd met tussenstukje voor rondgenaaid hoofdstel met sluiting achter de oren,de frontriem is iets meer dan 100 euro.
Je bent er idd veel geld aan kwijt,maar heb nou eenmaal een erg dure smaak,ben wel héél zuinig op m'n spullen daarin tegen! Haha!
Afbeelding

elske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 10:53

Pfoe, volgens mij kom ik dan ook uit de oertijd, 100 euro heb ik echt niet over voor een frontriem Clown Wij hebben laatst een frontriempje gekocht voor 10 euro, ben ik ook hartstikke tevreden mee!

Unfaithful schreef:
Geloof me, tegenwoordig kost alles handenvol geld.

Mijn Schumacher frontriem met swarovski diamantjes was 130 euro, dus het kan nóg gekker. Lachen

Je maakt het zo duur als je zelf wilt Knipoog Maar ben er inderdaad mee eens dat tegenwoordig veel dingen handenvol geld kosten..

abcheffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:25

heb tijdens mijn opleiding 25 jaar geleden een frondeel en neusriem voor een Arabier moeten maken met een goude schakel ketting . Cool
prijs van de kettingen in guldens 8000,- met de hand gestikt ,materiaal samen 500,- gulden.

totaal 8500,- Hollands guldens omgerekend nu € 3850,- Vingers aflikken
zo zie je maar, het kan altijd gekker . Gestoord

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:26

Haha Zadelboer: jij wint Tong uitsteken . Wat ik me trouwens afvraag, die van Schumacher, die zitten hopelijk toch wel in een houdertje zeg maar, zo'n steentje, niet dat dat er voor 130 euro gewoon is opgeplakt Knipoog .
Ik maak ze ook zelf inderdaad, zou overigens nooit 130 euro uitgeven aan een frontriem Nagelbijten / Gniffelen . Maar ik denk dat wanneer je het zelf kunt maken je dat sowieso niet zo snel uitgeeft.

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:37

Ik verbaasde me laatst ook over de prijs van een Schumacher frontriem Bloos!
Gelukkig heb ik een handige moeder die voor mij swarovski frontriemen maakt Haha!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:53

Ik heb een Shumacherfrontriem van 80 euro waar ik al meerdere malen mee terug gegaan ben omdat de steentjes los lieten Vork

Overigens heb ik ook shumacher hoofdstellen met swarovskifrontriemen die wel goed blijven. Die frontriem die ik heb was van de begin periode toen dit net "in" kwam. Misschien wisten ze toen nog niet zo goed hoe ze dit moesten bevestigen Haha!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 17:21

Rinske schreef:
Haha Zadelboer: jij wint Tong uitsteken . Wat ik me trouwens afvraag, die van Schumacher, die zitten hopelijk toch wel in een houdertje zeg maar, zo'n steentje, niet dat dat er voor 130 euro gewoon is opgeplakt Knipoog .
Ik maak ze ook zelf inderdaad, zou overigens nooit 130 euro uitgeven aan een frontriem Nagelbijten / Gniffelen . Maar ik denk dat wanneer je het zelf kunt maken je dat sowieso niet zo snel uitgeeft.

Ze zijn met draadjes vastgemaakt enzo. Niet zomaar er los opgeplakt gelukkig, haha. Dan was het de 130 euro niet waard ROFL

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:31

Prinslover schreef:
Nou ik kom dan zeker ook uit de oertijd.. want 40 euro. Alle machtig wat een geld voor een frontriem!! Bloos! Daar kan je een heel hoofdstel voor kopen. Niet normaal zeg zulke bedragen. Ik had hem toch echt mooi terug gebracht naar de winkel Tong uitsteken ( Zag laatst in het barokke topic dat iemand zelf van die bling frontriemen maakt. Misschien opzoek gaan naar zoiets, dat is beter te betalen Clown )

Idd, vind die frontriemen ook erg mooi maar wel pokkeveel geld Scheve mond

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:36

Hahha wat een geld voor al die spullen!!
waar toveren jullie het van daan!!?

Ik mag dan wel aan nemen dat iedereen ook mega goed duur voer heeft enz?

want dat is altijd mijn grootste ergerpunt!

de paardjes hebben de duurste dekjes zadels hoofdstellen enz..

en dan dan krijgen ze nite eens vatsoenlijk voer enz..

ik heb trouwens allemaal goedkopen uitverkoop of gekregen en 2ehands spullentjes voor mijn paard.. Lachen

Maarja de rest van de verzorging (voer goede hoefsmid enz.)
kost mij gewoon al bakken met geld Knipoog

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:42

De mijne wordt goed tot in de puntjes verzorgd hoor, haha. Haha!

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 11:46

Ik heb een frontriem van 130 euro Clown
Schumacher.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 12:18

lottehorse schreef:

ik heb trouwens allemaal goedkopen uitverkoop of gekregen en 2ehands spullentjes voor mijn paard.. Lachen

Wat denk je van werken?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 13:00

MISTRAL94 schreef:
lottehorse schreef:

Wat denk je van werken?

Dat vind ik een beetje cru gezegt. Niet iedereen heeft een goed betaalde baan of is bijv. hoogopgeleid zodat ze een goed betaalde baan heben.
Ik kan me best voorstellen als je minder zou verdienen je je geld helemaal niet gaat verspillen IMO aan knetterdure frontriemen of andere tierelantijnen.
Ik heb een hoofdstel van zo'n 20 euro. Helemaal niets mis mee hoor. Alleen er zit geen merk aan.

Vergelijk het eens met boodschappen doen. Volgens mij zijn er producten die gewoon uitdezelfde fabriek komen, maar de een heeft wel een merkje, en de ander niet (Redbull bijv.) de een kost €1.30 de andere €0.30.. Toch is het precies hetzelfde, alleen je het merk staat er niet op.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 13:38

lottehorse schreef:

vanzelfsprekend, dat soort zaken zijn toch veel belangrijker als een hebbedingetje voor op wedstrijd Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 14:03

Nagini schreef:
MISTRAL94 schreef:

Wat denk je van werken?

Dat vind ik een beetje cru gezegt. Niet iedereen heeft een goed betaalde baan of is bijv. hoogopgeleid zodat ze een goed betaalde baan heben.
Ik kan me best voorstellen als je minder zou verdienen je je geld helemaal niet gaat verspillen IMO aan knetterdure frontriemen of andere tierelantijnen.
Ik heb een hoofdstel van zo'n 20 euro. Helemaal niets mis mee hoor. Alleen er zit geen merk aan.

Vergelijk het eens met boodschappen doen. Volgens mij zijn er producten die gewoon uitdezelfde fabriek komen, maar de een heeft wel een merkje, en de ander niet (Redbull bijv.) de een kost €1.30 de andere €0.30.. Toch is het precies hetzelfde, alleen je het merk staat er niet op.

Merendeel van de mensen zal werken om rond te kunnen komen. Wanneer iemand geld over heeft of ergens voor spaart kun je dingen kopen bijvoorbeeld een dure frontriem. We gaan weer richting een discussie waar al tig topics over geweest zijn (een topic die als ik mijn niet vergis door lottehorse gestart is). Ik snap alleen niet wat jij wilt met jou reactie. Meeste mensen hier op bokt werken om dingen te kunnen kopen voor hun dier. Of hun geld opzuipen in de kroeg of noem maar op. Van niets doen worden de meeste mensen niet rijk Knipoog Dus wat is er dan cru aan mijn reactie, feit blijft dat als jij werkt je geld binnen krijgt. Als je geld over hebt kun je daar leuke dingen van doen, de 1 koopt een frontriem van x aantal euro's, een ander heeft 3 kledingkasten staan en weer een ander zuipt het op in de kroeg. Wat is daar crue aan?