Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Merens schreef:PinkyBubble schreef:Enig idee waar ik hem zou kunnen kopen of bestellen??
Zowiezo iemand met een site met hackamores??doe maar in me PB Want wil de TS haar topic niet vergallen
Ja, mijn sitehttp://www.outdoor-riding.nl
Ik heb met Biothane (elke kleur die je wil), onderlegd met neopreen of bont, maar ook de basis versie met touw uit amerika. Alhoewel ik van de laaste er nog maar 1 heb.
) 

_Mir_ schreef:Ok maar degene waar ik hem nu van geleend heb die zegt dat haar paard er in de winter als ie frisser is er dwars door heen loopt (de S-hack) en dan alleen met gewone hack te rijden is.
Ik denk dat een riempje of kinketting ook nog wel een behoorlijk verschil zal zijn.
Is er ook nog verschil bij de S-hack in de dikte van het ijzer. Een meisje van stal vond deze S-hack behoorlijk dik en zei dat ie daardoor veel minder scherp zou zijn, klopt dat?
_Mir_ schreef:En een Glucksrad, kennen jullie dat? Hoe "scherp" is dat? Of hoe scherp kan dat zijn, want dat kun je op verschillende manieren gebruiken.
[HAR] Hackemore, S-hack of Glucksrad?