(hier in de buurt weet ik nog een z.g.a.n. in het bruin te koop...
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 
Nouvel schreef:Ik heb pas ook een Bates geprobeerd (Isabell Werth) en die vond ik persoonlijk nog wat breed aanvoelen...
(hier in de buurt weet ik nog een z.g.a.n. in het bruin te koop...)

steinstein schreef:Voorlopig stop ik even met rijden. De pijn is niet meer te doen. Ik heb hooguit vandaag een 15 min opgezeten en toen had ik het helemaal gehad. Ik heb niet op mijn eigen zadel gereden, maar op het KN Symphonie zadel van mijn vriendin. Heb maar naast mijn paard, het paard uitgestapt. Zelfs het lopen ging heel slecht. Dat gaat nu wel weer. Voorlopig wacht ik dan ook maar even met het aanschafen van een nieuw zadel.
. 
Tabor_K schreef:Twee maanden geleden heb ik mijn Euroriding Diamant ingeruild, door de stevige wrongen had ik altijd erge pijn aan heup en lies. Kon niet zonder pijnstillers rijden. Ik heb nu een KN, is niet heel smal maar door de ongedwongen zit bijna geen pijn meer.
Ook wel eens gereden op het Daaleman zadel van stalgenoot en dat voelde ook wel prettig. Stubben Maestoso vond ik niet prettig.

steinstein schreef:Met de lies gaat het echt slecht. Rijd dus niet.
Ben ook nog niet naar de huisarts geweest ivm dat ik zoveel moest werken en nog moet werken. Eerste gelegenheid wordt donderdag.

steinstein schreef:hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je weer mocht beginnen met rijden??
Ik hoop echt dat ik geen liesbreuk ofzo heb.

#Ymke# schreef:steinstein schreef:hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je weer mocht beginnen met rijden??
Ik hoop echt dat ik geen liesbreuk ofzo heb.
Heb je een bobbeltje terhoogte van je lies, die soms opkomt en soms weg is?

steinstein schreef:@spaikey staat je zadel op marktplaats?
. 

Spaikey schreef:@steinstein: Hoe is het met je lies? En hoe paste het zadel?
Ik heb een nieuw zadel gekocht gisteren een Prestige Modena is smaller dan mijn Anatomica. Heb 12 verschillende zadels gepast en uiteindelijk paste eigenlijk alleen de Prestige Modena goed zowel mij als Nachtwacht.