Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Socraatje schreef:ik heb bijna twee jaar op een myler bit gereden. Super deedt hij het erop. Niet meer drammen, geen neus eruit willen drukken, niet hangen op de hand en ga zo maar door. Maar zo perfect als het plots allemaal was zo plots verdween dat ook weer totdat hij in de staak kwam en totaal geen aanleuning meer accepteerde. Mondhoeken waren heel, lagen niets aan te zien, tong ook niet......totdat ik beter ging kijken aan de binnenkant van zijn wang........zat toch echt een beste afdruk in van het bit.
Nou zal men zich natuurlijk afvragen hoe dat kan...heb ik elders al beschreven en doe ik niet nog een keer. wil men alleen maar waarschuwen! Zo geweldig zijn die bitten dus niet. Ja, als je met een losse teugel rijdt en geen drammerig paard hebt is het mischien iets. Of voor cowboys..
dasj_02 schreef:weet je ik heb het eens gevraagd en volgende zaterdag ga ik er misschien eens een lesje mee volgen
maaar ik hbe ontdenkt waarom hij er vandaar was hier komt het:
ik gebruik altijd van die oornetjes en nu niet en ik had men sporen aangedaan omdat hij nooit door een plas wil en een zweep hielp niet en nu was hij geschrokken en ik niet meer gedacht aan mijn sporen ik has druk bezig met men benen vast te klampen en hem terug te nemen dat ik niet doorhad dat ik met die spoor in zijn zij porde
dom van me he