Lijkt me alleen niet echt plezierig zitten voor het paard...
Als het goed zit, vind ik het heel leuk!
Denk dat mensen dit eerder gebruiken om te huren voor idd verkleed-caroussel wedstrijden op een manege, dan om te kopen..
Leuk idee iig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Succubi schreef:Ik kan alles in alle maten maken.
Maar veel mensen denken nog steeds dat het om die wollen uitrijdeken gaat maar die komt gewoon uit de winkel.
Ik kan wel met stof werken maar dat ik niet iets wat ik in gedachte heb om te gaan doen, het gaat echt om de rubbertjes en ringetjes.
) Ik denk dat zeker andere mensen het leuk zullen vinden, maar niet dat je er je brood mee kunt verdienen! hou het lekker als hobby zou ik zeggen! Wirobelgje schreef:het ziet er middeleeuws uit met die ringetjes en zo.
ik zou bvb in jou plaats eerder naar paardenorganisaties die shows doen schrijven om hen te vertellen dat je dit soort spullen op maat maakt.
er worden toch in ik zeg maar, ridderfilms en series paarden gebruikt die dit soort optoming nodig hebben, misschien zijn die mensen geintresseerd in jou werk?
En ik neem aan dat jij malien bedoeld. Men probeerd in de reanactment wereld juist het goede beeld te geven (en de vooroordelen de wereld uit te helpen) en dan is er geen behoefte aan spullen (in dit geval de deken) die de werkelijkheid verdraaien.
In de "fantasy"-sector zou het een stuk beter passen.
)
Dank je!
(niet banketstaaf bedoeld hoor).